بررسی میزان ارزش تبلیغات با پیامک

4 از 5 (3 نظر)

بررسی میزان ارزش تبلیغات با سامانه پیامک

سامانه ارسال پیامک دارای امکانات زیادی است که که در مطالب قبلی به آن ها اشاره شد از جمله مزایای سامانه ارسال پیام کوتاه جنبه تبلیغاتی جهت محصولات و خدمات ارائه شده توسط صاحبان کسب و کار است.

یکی از مزایای سامانه پیامک سنجش مقدار تاثیر پیامک تبلیغاتی و یا ارزیابی محصول توسط مخاطب و مشتریان است. شما به عنوان یک فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات با یک پرسش از مقدار مرغوبیت و محبوبیت کالای خود به تمام مشتریان خود می توانید آماری را کسب کنید و بر فروش بیشتر و ارائه آن درآینده دوباره اقدام کرده یا محصول مورد نظر را از کنار بگذارید و به دنبال ارائه اجناس جدید باشید بنابراین سامانه ارسال پیام کوتاه می تواند به راحتی جنبه آماری و تحقیقاتی نیز برای شما پیدا کند و با تاثیری که از مخاطب می گیرید کیفیت و نوع فروش خود را تغییر دهید.

 - پیشرفت مقدار ارزش تبلیغات با سامانه ارسال پیام کوتاه

ارسال پیام تبلیغاتی جهت فروش از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه ثابت و مشخص فروشگاه شما باعث می گردد که توجه مخاطب و مصرف کننده خود را به سمت فروشگاه و مرکز شما جلب کند و با ورود مشتری به داخل مغازه و فروشگاه شما امکان خرید محصولات دیگر نیز برای او فراهم می گردد در این حالت سبد خرید مشتری گسترده تر شده و بیشتر از زمان آنلاین بودن از شما خرید می کند. بنابراین جذابیت یک تبلیغ باعث خرید محصولات مختلف و جانبی دیگری از سوی مصرف کننده می شود که این عمل می تواند باعث رونق کسب و کار شما گردد. از جنبه دیگر پیام کوتاه از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه دسترسی افراد زیاد به فروشگاه و مرکز خرید شماست امکان این وجود دارد مصرف کننده شما در شهر دیگری قرار داشته باشد که دسترسی به فروشگاه شما برای او امکان پذیر نباشد ولی با پیام شما اعلام نیاز کند و بتواند محصول شما را به شکل تلفنی و یا پیامکی خرید نماید بنابراین بازه گستره خرید از طریق سامانه ارسال پیام کوتاه نیز جنبه دیگر این سامانه است.

 

Evaluation-of-Value

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171272620241285908247-18752;