برقراری ارتباط با مخاطب از طریق پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

برقراری ارتباط با مخاطب از طریق پیامک

حتما در متن خود راهی را برای ارتباط با مخاطبین قرار دهید که مخاطب بعد از دریافت پیام تبلیغاتی بتواند با شما در ارتباط باشد و در مقابل پیام شما عکس العملی نشان دهد و همچنین شما بتوانید بازخورد پیامک ارسالی خود را متوجه شوید.

راه های ارتباطی متفاوتی مانند کانال تلگرام، پیج اینستاگرام، آدرس، شماره تماس وجود دارد. اما آمار نشان می دهد که قرار دادن شماره تماس در متن پیام تاثیر بیشتری خواهد داشت.

اگر اصول نگارشی و اصول محتوایی متن پیامک تبلیغاتی خود را رعایت کنید 90% راه را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. تنها چند نکته کوچک اما تاثیرگذار می ماند که براساس مطالعات و تجربه شخصی چند ساله کار با پنل اس ام اس و ارسال پیامک انبوه به دست آورده ام و دوست دارم با کاربران سامانه پیامک در میان بگذارم.

بهترین زمان ارسال پیامک از جمله موارد مهمی است که عدم توجه به آن می تواند علاوه بر کاهش تاثیرگذاری پیامک برند شما را نیز خراب کند. سعی کنید در ساعت پایانی شب و یا ساعت استراحت افراد پیامک را ارسال نکنید.

مورد دوم انتخاب صحیح مخاطبین هدف می باشد. در ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی می توانید فقط به افرادی که بازار هدف شما هستند پیامک ارسال کنید.

سامانه پیامک با ارائه بانک شماره موبایل های آپدیت و  تفکیک شده به شما کمک می کند که فقط به مخاطبین هدف خود پیامک ارسال کنید.

برقراری-ارتباط-با-مخاطب-از-طریق-پیامک

 

بانک شماره موبایل تفکیک شده در سامانه شامل:

  •   - ارسال پیامک به تفکیک کدپستی
  •   - ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت
  •   - ارسال پیامک از روی نقشه
  •   - ارسال پیامک به بانک مشاغل و اصناف
  •   - ارسال پیامک از روی دکل bts
  •  

می باشد. در صورت هرگونه سوال و یا راهنمایی درمورد نگارش متن پیامک تبلیغاتی می توانید با سامانه پیامک پارس گرین تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را در نوشتن متن اس ام اس تبلیغاتی انبوه راهنمایی کنند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127412024-922125873-31992;