بهترین سامانه پیامکی

4.4 از 5 (5 نظر)

بهترین سامانه ارسال پیامک

بهترین راه ارسال پیامک تبلیغاتی و اطلاع رسانی استفاده از سامانه ارسال پیامک می باشد. سامانه پیامکی به زبان ساده نرم افزار است که شما به وسیله اینترنت و بدون واسطه می توانید در هر زمان و به هر تعداد که نیاز داشتید پیامک ارسال کنید تمام امکانات سامانه پیامک در مدت زمان عضویت شما در اختیارتان خواهد بود و برای ارسال پیامک به دور از هر گونه پیچیدگی تنها کافیست وارد سامانه کاربری خود شوید.

بهترین-سامانه-پیامکی-The-best-SMS-system

 


 

کاربرد سامانه پیامکی چیست

کاربرد اصلی سامانه پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد. اگر شما بخواهید تبلیغات پیامکی برای کسب و کارتان انجام دهید. تنها راه برای شما استفاده از سامانه اس ام اس است تا بتوانید پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید، توجه به امکاناتی نظیر ارسال پیامک منطقه ای، ارسال اس ام اس بر اساس تفکیک سن و جنسیت ، ارسال پیام بر اساس کد پستی و ... حائز اهمیت است.

با استفاده از قابلیت‌هایی همچون ارسال پیام خودکار در روز تولد، قرعه کشی و نظرسنجی پیامکی، کارت ویزیت دیجیتالی و ... می‌توان از روش‌های نوین ارتباط با مشتری استفاده کرد.

قرار نیست همیشه از سامانه پیامک برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک انبوه استفاده شود بلکه ممکن است قصد شما از تهیه سامانه پیامک، اتصال سامانه به نرم افزار یا وبسایت برای ارسال پیامک تایید هویت باشد.

احراز هویت کاربران امروزه به یکی از دغدغه‌های مدیران سایت و اپلیکیشن‌ها تبدیل شده است، متاسفانه به دلیل استفاده اشتباه از بازاریابی پیامکی در ایران افراد زیادی پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند و برای ارسال پیامک کدفعال سازی برای اپلیکیشن می‌بایست از خط خدماتی استفاده کنید که خط خدماتی نیاز به سفته، ثبت شرکت حقوقی و... دارد.

سامانه پیامک کوتاه پارس گرین دارای یک خط خدماتی بدون نیاز به سفته می باشد و آن را برای ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می دهد.
بنابراین هنگام خرید پنل پیامکی توجه داشته باشید خطوط خدماتی رایگان و خط خدماتی اختصاصی جهت ارسال sms در سامانه وجود داشته باشد.

sms-bulk

 


 

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

.جهت استفاده از سامانه پیامک کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 109667661119512024-1054097998-17208;