تاثیرات منشی پیامکی و پاسخ خودکار پیامکی در بهبود ارتباط با مشتریان

4.25 از 5 (4 نظر)

تاثیرات منشی پیامکی خودکار در بهبود ارتباط با مشتریان

یکی از دغدغه های اصلی مجموعه ها، پاسخ دهی دقیق و کامل به کاربران و مشتریان است تصور کنید به دلیل مشغله های مختلفی که در محل کار دارید، به تماس یک مشتری پاسخ ندهید، ممکن است یک مشتری خوب را از دست بدهید و ناخواسته او را به سمت رقبا سوق دهید. این اتفاق ممکن است هر روز رخ بدهد و شما از آن بی خبر باشید.

حال چه باید کرد:

اگر برای دیده شدن از تبلیغات استفاده میکنید، مطمئنا یک راه ارتباطی در لندینگ پیج یا وبسایتی که مشتری آن را مشاهده میکند، قرار داده اید اما اگر این راه ارتباطی فقط تلفن تماس باشد، طبیعتا ممکن است بسیاری از تماس ها را از دست دهید. در این مواقع پیشنهاد میشود از منشی پیامکی، استفاده کنید. منشی پیامکی خودکار یکی از قابلیت های سامانه پیام کوتاه می باشد که به شما کمک میکند به طرز چشم گیری، پاسخ دهی به مشتریان را بهبود ببخشید.

 

انجام-چندکار-توسط-منشی-پیامکی

استفاده از منشی پیامکی خودکار به زیر ساخت پیچیده ای نیاز ندارد. فقط کافی است در سامانه پیامکی، ماژول مرتبط را فعال کنید. برای استفاده از این ماژول، ابتدا می بایست یک کلمه یا عدد کلیدی را در نظر بگیرید که کاربر بتواند آن را ارسال کند، سپس می بایست یک متن آماده کنید تا در جواب برای کاربر ارسال شود. به همین سادگی، حالا یک منشی پیامکی که دارید که میتواند پاسخگویی به کاربران را انجام دهد. فقط کافی است در وبسایت یا لندینگ پیجی که در آن اطلاعات تماس را قرار داده اید، اعلام کنید که برای ارتباط با منشی پیامکی، به چه صورت باید عمل بشود. شماره خط انتخاب شده به همراه کیورد را در اختیار کاربران قرا دهید، تا با ارسال کیورد، متن پاسخ را دریافت کنند.

به طور مثال ارسال کلمه pg به شماره 10001398 یعنی ارسال آدرس شرکت و اطلاعات تماس

برای ثبت یک منشی خودکار پیامکی به مقاله " منشی پیامک " مراجعه فرمایید.

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت استفاده از امکانات سامانه پیامک کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127592024599123495-17152;