ارسال تبلیغات پیامکی با راندمان بالا

4.25 از 5 (4 نظر)

تبلیغات پیامکی با بازده بالا

بسیاری از اس ام اسهای تبلیغاتی پس از دریافت بر روی گوشی گیرنده حذف می شوند بدون آنکه خوانده شوند برای اینکه پیامک تبلیغاتی شما حذف نشود باید یک سری اصول را رعایت نمایید، یکی از این موارد ارسال پیامک های تبلیغاتی با تعداد کاراکتر مناسب می باشد.

تعداد بخش پیامک شما باید بین ۱ تا ۳ پیامک باشد ، بیشتر از این تعداد بخش، پیامک شما بسیار طولانی خواهد بود و حتی در صورت پر بودن صندوق دریافت پیامک در گوشی گیرنده ، پیامک ناقص دریافت می گردد .

اگر پیامک شما شامل نام شخص گیرنده پیامک باشد قطعا پیامک تبلیغاتی شما خوانده خواهد شد ، برای این کار باید از ماژول های ارسال هوشمند یا هوشمند از فایل در پنل اس ام اس استفاده نمایید و نام و شماره موبایل مخاطبان خود را داشته باشید .

هدفمند پیامک ارسال کنید ، ارسال پیامک هدفمند به تبلیغات پیامکی گفته می شود که به صنف مورد نظر شما یا محدوده جغرافیایی مورد نظر شما ارسال انجام شود ، برای اینکار بانک شماره موبایل های بسیاری در پنل اس ام اس قرار داده شده است ، که به طور رایگان می توانید از این بانک شماره موبایل ها استفاده نمایید .

به سن و جنسبت مناسب و مرتبط پیامک را ارسال نمایید ، اگر کالا یا خدمات شما با سن خاصی یا جنسیت شخص مرتبط می باشد ، حتما از ماژول ارسال بر اساس سن و جنسیت استفاده نمایید .

bulk-sms-پیامک-تبلیغاتی-تاثیر-گذار

ارسال پیامک در زمان مناسب ، مساله بسیار مهمی است ، مثلا اگر مخاطبان شما شرکت ها هستند حتما در روزهای اداری و ساعات مناسب پیامک ارسال نمایید ، اگر خانواده ها هستند روزهای پنجشنبه و جمعه ، زمان مناسبی برای ارسال می باشد ، دقت داشته باشید که در ساعات دیروقت ، بعداز ساعت ۲۱ و … پیامک تبلیغاتی ارسال نکنید ، پیامک تبلیغاتی شما در صورتی که در ساعات نامناسب ارسال شود ، نه تنها سریعا حذف می گردد ، بلکه تبلیغات منفی هم در بر خواهد داشت .

به گروه خاص ، در زمان های مناسب پیامک تبلیغاتی خود را چند بار ارسال کنید ، مثلا یک پیامک خاص را به یک گروه خاص ۴ روز در میان ارسال کنید ، تا در ذهن مشتری ماندگار شود ، در این مورد دقت داشته باشید که موجب آزار مخاطب نشوید ، یعنی پیامک را هر روز یا به دفعات زیاد ارسال نکنید ، در حدی ارسال کنید که در ذهن مخاطب بمانید ، ضمنا از ماژول ارسال زماندار در پنل اس ام اس می توانید استفاده کنید.

با رعایت موارد فوق می توانید تبلیغات پیامکی پربازده داشته باشید .

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127362024-741612460-18172;