تفاوت سامانه های پیامکی

4.25 از 5 (4 نظر)

تفاوت پنل های پیامکی در چیست

شاید وجود انواع پنل در سامانه پیام کوتاه موجب ایجاد سوالی در ذهن شما شده باشد که علت وجود این تعداد پنل در چیست و تفاوت بین آن ها در چه چیزی می باشد؟

send-sms-bulk-ارسال-پیامک-انبوه

1- قیمت و هزینه : 

قیمت هرکدام از پنل های موجود در سامانه پیامک برحسب امکانات هر کدام از پنل ها متفاوت می باشد و یا در امکانات برخی از پنل های با هم مساوی می باشند در این نوع از پنل ها احتمالا یک خط با تعداد ارقام پایین (مثلا یک خط 8 رقمی اختصاصی) موجود می باشد که این تفاوت قیمتی را ایجاد نموده است.

2- امکانات :

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب یک سامانه پیامک تاثیر گذار است، امکاناتی است که در اختیار کاربر قرار می دهد.

تمامی پنلهای پیامکی باید ارسال و دریافت پیامک را انجام دهند. اما برخی پردازشهایی که بر روی پیامک دریافت شده انجام میگیرد، تفاوت سامانه های پیامکی را رقم می زند.

3- پشتیبانی :

پشتیبانی و خدمات مناسب، یکی از مهمترین ملاکهای تعیین کننده برای انتخاب یک شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه می باشد.

بدیهی است که از میزان کیفیت خدمات تا زمانی که از محصول شرکت استفاده نکنیم اطلاع کافی نخواهیم داشت. البته فراموش نکنیم که معرفی افرادی که قبلا از خدمات استفاده کرده اند تاثیر بسزایی خواهد داشت.

4- ظرفیت پذیری :

برخی سامانه های موجود صرفا برای استفاده های معمول مناسب می باشند. اما زمانی که قصد انجام ارسالهایی با تعداد بالا را داشته باشید، با اختلالات فراوانی روبرو خواهید شد. اما برخی سامانه ها از نظر زیرساخت چنان قدرتمند می باشند که امکان ارسالهای بیش از چند میلیون را در روز فراهم می نمایند.

5- گسترش پذیری :

یک پنل پیامکی مناسب، باید الزاما دارای ساختاری باشد که بر اساس نیاز مشتریان به روز شده و نواقص احتمالی آن برطرف گردد. در صورتی که سامانه ای از این امکان برخوردار نباشد مسلما پس از گذشت مدتی برای استفاده با مشکلاتی برخورد خواهید کرد.
 

 


با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نرم افزارهایی که از ساختار قدیمی برخوردارند پس از مدتی کارآیی خود را از دست خواهند داد، علاوه بر آن جایگزینی تبلت ها و موبایل ها به جای رایانه های شخصی و لپ تاپ ها، بهینه سازی سامانه های پیامکی را برای سازگاری با چنین دستگاه هایی، الزامی کرده است.

لطفا برای بهره مندی از امکانات پنل پیامک به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 663751171272120242067792938-16480;