خدمات ارزش افزوده تلفن همراه

4.25 از 5 (4 نظر)

خدمات ارزش افزوده یا خدمات محتوایی چیست

خدمات ارزش افزوده یا همان VAS اختصار سه کلمه Value Added Service می باشد ، از سرویس های مخابراتی هستند و شرکت های نظیر همراه اول و ایرانسل به این روش به مشترکین خود خدمات ارزش افزوده ارائه می دهند.

سرویس ارزش افزوده تلفن همراه نوعی خدمات اس ام اسی است که با ایجاد بستری مناسب سعی در افزایش ارتباط و تعامل میان اپراتورها و مشترک موبایل را دارد. از جمله اهداف مهم این سرویس که می‌توان به آن اشاره کرد، افزایش اطلاعات عمومی جامعه و ایجاد یک نوع سرگرمی سالم برای افراد جامعه است. اصول طراحی این نوع خدمات به گونه‌ای است که مخاطب در ازای اطلاعاتی که دریافت می‌کند هزینه‌ای پرداخت خواهد کرد. 

تا یکی دو سال پیش شرکت‌های مجری خدمات ارزش افزوده می‌توانستند با هر حیله و ترفندهای فریب‌دهنده‌ای کاربران را تشویق به استفاده از یک خدمات به طور عمدی یا سهوی کنند و بعد هزینه آن روی قبض موبایل بیاید. در این موارد هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی درباره هزینه‌های پیامک‌ها داده نمی‌شد و یک باره مشترک موبایل می‌فهمید چند ده یا چند صد هزار تومان به هزینه قبض موبایل او اضافه شده است.

تا آن که سازمان تنظیم مقررات رادیویی براساس مصوبه 147 همه اپراتورهای موبایل را مجبور کرد هزینه و روش لغو عضویت خدمات محتوایی در هر پیامک ارسالی را به اطلاع مشترکان برساند. در این مصوبه آمده است که اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های مجری خدمات ارزش افزوده دارای قرارداد با آنها باید تاییدیه مشترک برای استفاده از خدمات ارزش افزوده را بگیرند و این الزامی است.

 

 

bulk-sms-ارسال-پیام-کوتاه

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171271020242011105407-16372;