خط اختصاصی پیامک

4.5 از 5 (6 نظر)

خط اختصاصی پیامک

در صورتی که نیاز به دریافت پیامک از سمت مشتریان دارید یعنی در زمان ارسال پیامک توسط شما به مشتریانتان امکان ارسال نظر یا هر موضوع دیگری از نزد مشتریان وجود داشته باشد شما می توانید با سفارش و استفاده از یک خط اختصاصی قابلیت دریافت پیامک را در پنل اس ام اس خود فعال نمایید.

در این خصوص و در جهت دریافت خط اختصاصی، از مقاله سفارش شماره استفاده نمایید.

از شماره‌های اختصاصی می‌توان در استفاده از تمامی امکانات سامانه بهره برد . یعنی با استفاده از شماره اختصاصی کاربران می‌توانند از امکانات سامانه پیامک مانند منشی پیامک ، نظرسنجی ، کد خوان  و … از طریق این خطوط استفاده نمایند.

sms-ارسال-پیامک

 


 

خطوط پیامک عمومی چیست؟

خطوط عمومی به صورت اشتراکی در اختیار کاربران قرار میگیرد و برای ارسال پیامک های انبوه از این خطوط استفاده میشود. خطوط عمومی قابلیت دریافت پیامک را ندارند و با پیش شماره هایی مثل ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۰۲۱ و ۰۲۶ در اختیار کاربران قرار میگیرند. در سامانه پیامک مدیانا ۵ خط اشتراکی رایگان برای شما قابل استفاده است و نیازی به خرید خط اشتراکی ندارید.

خط اختصاصی پیامک چیست؟

 خطوط اختصاصی پیامک دقیقا مشابه سیم کارت های تلفنی که خریداری میکنید هستند. شما با خرید خط اختصاصی پیامک به صورت انحصاری پیامک ارسال و دریافت میکنید که در سامانه بابت دریافت پیامک هزینه ای از کاربران دریافت نمیگردد. از این شماره ها می‌توان در بخش ارسال تکی و ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و یا اطلاع رسانی استفاده کرد. اپراتور های ارائه دهنده این شماره ها متفاوت هستند ولی در اغلب موارد می توان گفت کیفیت ارسال و دریافت برابری دارند.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت ثبت نام و استفاده از سامانه می توانید عدد 2000 را به سامانه10001391 ارسال کنید و یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-پنل-اس-ام-اس

کد BSC : 66375117127392024-1318079691-16884;