خط خدماتی بدون سفته جهت ارسال به تمامی شماره ها

4 از 5 (3 نظر)

دریافت خط خدماتی بدون سفته

 

خط خدماتی چیست

در سامانه پیامک سرشماره ها به دو شاخه پیامک خدماتی و پیامک تبلیغاتی دسته‌بندی می‌شوند. خط خدماتی برای ارسال پیامک‌ اطلاع رسانی به افرادی که مجموعه ما را می شناسند و یا منتظر دریافت پیامک ما هستند (مانند کدفعال سازی و وریفای شماره موبایل) ؛ پیامک هایی که با شماره خدماتی ارسال می شود از خطوط بلک لیست عبور کرده و به تمامی شماره ها ارسال می شود.

شرایط دریافت خط خدماتی چیست

برای تبدیل خطوط تبلیغاتی به شماره خدماتی اختصاصی و دریافت خط خدماتی می بایست شرکت حقوقی داشته باشید، تعهدنامه خدماتی را تکمیل نمایید و همراه با سفته به اپراتور جهت انجام پروسه خدماتی تحویل دهید.

اما در صورتی که شرایط خدماتی کردن خط اختصاصی را ندارید به صورت اشتراکی از خط خدماتی شرکت استفاده خواهید کرد.

خط خدماتی بدون سفته

برای ارسال پیامک اعتبارسنجی و کدفعال سازی از طریق سامانه پیامک شما می ‌بایست خط خدماتی داشته باشید تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند (اصطلاحاَ بلک لیست هستند) پیامک کدتایید ارسال کنید؛ در سامانه پیامک خط خدماتی بدون نیاز به پرداخت سفته در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید برای ارسال سریع پیامک کد فعال سازی و پیامک های اطلاع رسانی از طریق وب سرویس یا سامانه پیامک ارسال اس‌ام‌اس نمایید.

Buy-SMS-panel

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127532024-1805724726-18652;