دفاتر پیشخوان دولت تعویض کارت ملی

4.25 از 5 (4 نظر)

دفاتر پیشخوان دولت جهت تعویض کارت ملی

دفاتر پیشخوان دولت وظایف مختلفی دارند که این روز ها تعویض کارت ملی قدیمی با کارت ملی هوشمند نیز به آن افزوده شده است بنابراین استفاده از سامانه پیامک سرعت انجام اینگونه از امور را بالا برده و باعث می شود مشتریانی که جهت تعویض کارت ملی به سراغ این دفاتر می روند خیالشان از بابت اطلاع رسانی به موقع (توسط پیامک) راحت باشد.

درضمن می توانید با ارسال پیامک انبوه به مناطق مختلف و بخصوص منطقه ای که خود شما در آن قرار دارید به آنان اطلاع دهید که در نزدیکیشان دفاتر پیشخوان دولت جهت تعویض کارت ملی وجود دارد.

ارسال-اس-ام-اس

مزایای پنل پیامکی در حوزه ی تبلیغات و اطلاع رسانی

صرفه جویی در زمان

در دنیای امروز که همه چیز با سرعت در حال حرکت و تغییر است زمان حرف اول را میزند. زمان در حوزه تبلیغات نیز یک فاکتور بسیار مهم و ارزشمند است. در ساامنه پیامک شما میتوانید پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی خود را در آن واحد و با سرعت بالا پس از ارسال ،  به دست مشتریان خود برسانید.

صرفه جویی در هزینه ها

در دنیای تبلیغات امروز بازاریابی پیامکی کم هزینه و مقرون به صرفه ترین روش تبلیغات می باشد. سرویس های پیام کوتاه قادر به صرفه جویی در هزینه کاغذ ، چاپ و … در زمینه تبلیغات هستند.

بالا بردن تعداد مشتریان

با ارسال پیامک انبوه شما میتوانید از میان دریافت کنندگان پیامک ، مخاطبان خود را یافته و تعداد آن ها را روز به روز افزایش دهید. همیشه در میان دریافت کنندگان پیامک افرادی وجود دارند که نیازمند خدمات و یا کالای شما باشند که بدین ترتیب شما توانستید زودتر و بهتر از رقبای خود، خودتان را به آن ها معرفی نمایید.

بالا رفتن آمار بازدید از وب سایت

در هر کسب و کاری شما میتوانید با معرفی وب سایتتان با ارسال پیامک به مخاطبانتان تعداد مراجعات به سایتتان را بالا ببرید و با این امکان در میان رقبا بهتر دیده بشوید.

 

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

لطفا جهت بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 66375117127192024-363322329-16984;