راهبردهای بازاریابی اس ام اسی برای فروشندگان

4.25 از 5 (4 نظر)

راهبردهای بازاریابی پیامکی برای خرده فروشان

اجرای راهبردهای بازاریابی خرده فروشی میتواند به آسانی با اضافه کردن قابلیت کلیک و تماس برای خدمت رسانی به مشتری محقق شود. به این ترتیب، شما توسط ارسال پیامک انبوه از طرفی مشتریان خود را افزایش دادید واز طرف دیگر گامی در تطبیق دنیای خرید و فروش آنلاین با خدمت رسانی در فروشگاه برداشتید.

علاوه برقابلیت کلیک و تماس با فروشگاه از طریق ارسال پیامک انبوه که می تواند به عنوان واسط مشتریان را به طور مستقیم با مرکز خرید شما مرتبط سازد، دومین راه برای بهره برداری از ویژگی فوریت در تکنولوژی ارسال پیامک تبلیغاتی ، نشان گذاری جغرافیایی است.

Automatically-reply-to-received-SMS

 

با استفاده از این تکنولوژی، برندها قادر به ارسال پیشنهادات با زمان محدود یا یادآوری محصولات موجود در انبار به مشتری هستند. این کار به تجربه ی مشتری، ارزش واقعی میدهد و او را ترغیب به خرید می کند.

خرده فروشان، در CRM خود اطلاعات مهمی از بسیاری از مشتریان خود دارند. با بهره برداری درست، این اطلاعات مفید میتواند برای پیام رسانی بهتر وارسال پیامک های شخصی سازی شده، استفاده شود.

به علاوه، پیامهای شخصی سازی شده تجربه ی مشتری را بهبود می بخشد و وفاداری مشتری را افزایش می دهد. در حقیقت، 65 درصد مصرف کنندگان می گویند که ارسال پیامهای شخصی سازی شده و پیشنهادات منحصر به فرد، وفادری آنها را تحت تأثیر قرار داده است.

تجار میتوانند قدرت و دسترسی به ارسال پیامک از طریق تلفن همراه را به سیستمهای موجود که از یکی از API های ما استفاده می کند، پیوند دهند. دستیابی به بازاریابی خرده فروشی کارآمدتر از طریق ارسال پیامک با محتوایی ساخته شده به شکل هوشمندانه، کاری آسان است.

ما فهرستی از نمونه موارد استفاده ی کلیدی برای کمک به خرده فروشان را تهیه کردیم تا به آنها در بهبود تجربه ی مشتری کمک کند:

  • - هر هفته یک نکته و قابلیت در رابطه با سازمان خود از طریق اس ام اس برای افراد ارسال کنید تا آن ها آشنایی بیشتری در رابطه با توانایی های شرکت شما پیدا کنند. از این طریق می توانید کالاهای جدید را نیز معرفی کنید.
  • - در رابطه با فروش های ویژه خود پیامک ارسال نمایید و این فروش ویژه را تنها ازطریق پیامک اطلاع رسانی کنید. ارسال پیامک انبوه روش مناسبی است تا مشتری احساس صمیمیت بیشتری با شما داشته باشد.
  • - برای یادآوری قرارهای ملاقات مشتری های خود به آن ها پیامک بزنید. در صورتی که شما یک دکتر هستید، کلینیک، دفتر حقوقی و یا هر فعالیت دیگری دارید که مراجعه کنندگان شما باید از قبل وقت ملاقات تعیین کنند، با ارسال یک پیامک، یک یا دو روز قبل از ملاقات، آن را یادآوری نمایید. مراجعین شما این مساله را تحسین خواهند کرد.
  • - ارسال پیامک های قرار ملاقات و از این قبیل پیامک ها نیازمند شخصی سازی کردن پیامک است. بنابراین لازم است در متن پیامک خود از نام اشخاص استفاده نمایید.
  • - برای مشتری های خود تاییدیه ارسال نمایید. در صورتی که مشتری شما خریدی انجام داده و یا سفارشی به شما داده است، می توانید برای او تاییده ای در این زمینه، از طریق پیامک ارسال نمایید. با این کار اعتماد مشتری خود را بیشتر جلب خواهید کرد.
  • - اخبار مهم را در رابطه با شرکت خود، از طریق پیامک به اطلاع مشتریان خود برسانید.
  • - با استفاده از ارسال پیامک، بازاریابی ایمیل خود را نیز افزایش دهید. آیا قصد دارید تا به زودی ایمیلی را برای مشتری های خود ازسال کنید. با استفاده از پیامک به آن اطلاع رسانی کنید تا منتظر این ایمیل باشند.

 

شما به عنوان یک خرده فروش چگونه می توانید این حجم از پیامک های ارسالی را مدیریت کنید؟ تجارت شما حتی اگر خرده فوشی هم باشد مدیریت مشتریان شما نیاز به یک سیستم هوشمند خواهد داشت. همه آنچه که شما در این رابطه نیاز دارید یک پنل اس ام اس و یا سامانه پیامکی کارآمد است.

سامانه پیامکی که بتواند مشتریان شما در درجه اول شناسایی کند و به طور خودکار در حجم انبوه برای آنها پیامک ارسال کند. شناسایی مخاطبان هدفمند یکی از مهم ترین ویژگی های برخورداری از سامانه پیامکی است.

تصور کنید که شما عرضه کننده ابزار ارایشی و یا بهداشتی هستید.سرویس مخاطب هدفمند می تواند تمامی اطلاعات کسب و کارهای مرتبط با کار شما را برایتان فراهم کرده و شما تا ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه فقط یک کلیک فاصله خواهید داشت.

در قدم بعدی شما می توانید گزارش کاملی از پیامک های ارسالی به مشتریان خود را در اختیار داشته باشید و با بررسی آنها بتوانید مشتریان وفادار خود را شناسایی کرده و در ارسال پیامک های بعدی آنها را به صورت ویژه از خبرنامه پیامکی خود آگاه سازید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127082024-178012562-18512;