روش های نادرست در ارسال پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

روش های نادرست در ارسال اس ام اس

درست است که روش های مختلفی برای بازاریابی وجود دارد، اما همیشه قوانین و قواعد خاصی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید.

Incorrect-methods-sending-SMS

 

ارسال پیامک های غیر ضروری

بدترین کاری که می توانید با استفاده از سامانه پیامک انجام دهید چیست؟ اینکه از فهرست اعضای خبرنامه پیامکی خود تنها برای برقراری ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید. به جای اینکه هر روز پیشنهادها و تخفیف های مختلفی را برای آنها ارسال کنید، برایشان اطلاعیه های عمومی می فرستید. اعضای خبرنامه پیامکی برای شما افراد مهم و VIP نیستند، و شما تنها برای آنها اطلاعاتی کلی ارسال می کنید. مطمئنا انجام این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است اما در عین حال بسیار رایج.

برای مثال فرض کنید که شما محصولات خود را با 20% تخفیف به حراج گذاشته اید. شما به اعضای فهرست خبرنامه خود پیامکی ارسال می کنید و این موضوع را با آنها در میان می گذارید. اعضای خبرنامه پیامکی شما در فروشگاه شما حضور می یابند و آنجا متوجه می شوند که شما این اطلاعیه را در تمام شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اید. بنابراین آنها از خود خواهند پرسید چه فرقی بین من و فردی که تاکنون مشتری این فروشگاه نبوده است وجود دارد؟ این تخفیف تنها برای اعضای خبرنامه پیامکی نبوده است، پس پیامکی که شما برای آنها ارسال کرده بودید کاملا غیر ضروری بوده است.

عدم ارائه پیشنهادات ارزشمند

شما با عدم ارائه پیشنهادات و تخفیفات ارزشمند و هیجان انگیز باعث میشوید که به مرور زمان از تعداد مشتریان شما و استقبالشان کاسته شود.

اگر میخواهید بر تعداد اعضای خبرنامه پیامکی شما افزوده شود ، اطلاع رسانی راجب تخفیفات خود را تنها با استفاده از ارسال پیامک انجام دهید، به طور مثال اگر در وبسایتی این اخبار را منتشر کردید اگر مشتریان شما لغو عضویت زدند، تعجب نکنید.

استفاده نامتعادل از لینک ها در پیامک های ارسالی

هنگامی که کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی میکنید، یک راه ارتباطی با مشتریان در پیامک های خود قرار دهید، این راه ارتباطی ممکن است شماره تلفن،لینک وبسایت و یا…. باشد.

سعی کنید لینک هایی که ارائه میدهید مختصر و مفید باشد و متن آن از متن اصلی پیامک طولانی تر نباشد.

دلیل درج لینک ارتباط دلایل زیر میباشد:

  •  - اعضای فهرست خبرنامه پیامکی پیشنهادات شما را پیگیری کنند.
  •  - در مسابقات پیشنهادی شرکت کنند.
  •  - بدست آوردن اطلاعات مشتریان مانند آدرس ایمیل.
  •  

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171272720241603595066-18500;