سامانه پیامکی بیمه توسعه

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامک بیمه توسعه

حتما به این فکر افتاده اید زمانی که مدت قرارداد بیمه مشتری شما تمام می شود به صورت خودکار برای مشتری پیامک ارسال شود تا مشتری اطلاع پیدا کند و نسبت به تمدید قرارداد بیمه خود اقدام لازم را انجام دهد. باید به شما بگوییم انجام این کار آنقدر هم که فکر میکنید سخت نیست کافی است یک سامانه پیامک برای دفتر بیمه مانند دفاتر شرکت بیمه توسعه برای مجموعه خود تهیه کنید و در قسمت ارسال پیامک زمانداز متن و تاریخ اتمام بیمه را یک بار وارد کرده پس از این پیامک یاد آوری تمدید بیمه نامه به صورت ماهانه ، سالیانه ، یا هر بازه ای که نیاز به ارسال دارید به مشتری شما ارسال می شود.

برخی دیگر از کاربرد های سامانه پیامکی برای شعب بیمه:

 - ارسال پیام تبریکات برای مشتریان

این روش یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری میباشد علاوه بر این با ارسال پیام تبریک به مناسبت های مختلف و یا تولد مشتری، ارتباط نزدیکی میتوانید با آنها برقرار کنید.

 - دریافت اطلاعات درخواستی مشتریان از طریق پیامک

میتوانید با استفاده از تنظیمات سامانه ، امکان ارسال خودکار را تنظیم کنید تا مشتریان با ارسال عدد مشخص شده به خط اختصاصی تعریف شده، اطلاعات مورد نظر و یا آخرین وضعیت بیمه خود را دریافت کنند.

 - اطلاع رسانی مشتریان از اخبار و خدمات جدید بیمه

میتوانید با ارسال پیامک مشتریان را آخرین اخبار مربوط به بیمه و یا خدمات جدید خود آگاه سازید. حتی میتوانید برای ترغیب مشتریان به دریافت این پیامک ها، تخفیفی را در نظر بگیرید.

 - برگزاری مسابقه و یا نظر سنجی

این روش یک راه عالی برای جذب مشتری می باشد. میتوانید یک مسابقه راه اندازی کنید و برای برنده جایزه ارزشمندی را در نظر بگیرید، به این ترتیب افراد بیشتری با شما و خدمات بیمه تان آشنا میشوند. همچنین برگزاری نظر سنجی میتواند حس اعتماد مشتریان را به شما بیشترکند.

سامانه-پیامکی-بیمه-توسعه

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127362024-1301983363-16296;