سامانه پیامک آموزشگاه

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامک برای آموزشگاه های مختلف

در این مقاله قصد داریم درباره ی آموزشگاه ها اعم از آموزشگاه کامپیوتر، کنکور، زبان  و بسیاری دیگر از آموزشگاه صحبت کنیم. نکاتی را می خواهیم برای شما بگوییم که بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید.

پیامک تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیام کوتاه ، امروزه جزء بهترین نوع تبلیغات در زمینه ی کسب و کار به شمار می روند شما باید بتوانید این روش را بشناسید و از آن به بهترین شکل ممکن در کسب و کار خود بهره مند شوید.

 

سامانه-پیامک-آموزشگاه

برخی از امکانات سامانه پیامک برای اموزشگاه ها

ارسال پیامک انبوه

هرچه آموزشگاه شما در سطح بالایی باشد تا زمانی که افراد آموزشگاه زبان شما را نشناسند، بازخورد مناسبی دریافت نخواهید کرد. روش‌های تبلیغات قدیمی مانند پخش تراکت، تبلیغ در روزنامه و … نمی‌توانند برای تبلیغ آموزشگاه شما موثر و مفید باشند زیرا اکثر مخاطبین شما در رده سنی قرار دارند که تمایل چندانی به خواندن روزنامه و تراکت ندارند، این در حالی است که رده سنی بازار هدف شما مطمعنا پیامک‌های دریافتی خود را می‌خوانند. پس می توان نتیجه گرفت که میزان خوانده شدن تبلیغ پیامکی آموزشگاه شما به مراتب بیشتر از روش‌های دیگر تبلیغات است.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

همه ما می دانیم که معمولا اکثر داوطلبان آموزشگاه‌های زبان در رده سنی مشخصی قرار دارند. با استفاده از قابلیت تفکیک رده سنی و جنسیت این امکان وجود دارد که فقط به رده سنی که بازار هدف شما هستند، پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغاتی خود را برای ارسال پیامک به کسانی که بازار هدف شما نیستند، هدر ندهید. قابلیت ارسال پیامک بر اساس رده سنی و جنسیت یکی از مواردی است که در هنگام تهیه سامانه پیامکی برای آموزشگاه باید به آن توجه کرد.

ارسال پیامک بر اساس کد پستی

معمولا افراد ترجیح می‌دهند که به آموزشگاه‌هایی بروند که در نزدیکی محل سکونت آن‌ها باشد تا حمل و نقل برای آن‌ها راحت باشد. احتمال  اینکه افرادی که در اطراف آموزشگاه زبان شما هستند به آموزشگاه شما بیایند، به مراتب بالاتر از افرادی است که محل سکونت آن‌ها فاصله زیادی تا آموزشگاه شما دارد.

به همین دلیل یکی دیگر از مواردی که هنگام تهیه سامانه پیامک برای آموزشگاه‌های زبان باید به آن توجه کرد ارسال پیامک بر اساس کد پستی می‌باشد.

در این نوع ارسال با وارد کردن 5 رقم ابتدای کدپستی،پیامک شما به افرادی ارسال می‌شود که در طراف محل سکونت شما هستند.

خط خدماتی رایگان

زمانی که شما بخواهید ساعات تشکیل کلاس، نمرات دانشجویان و … را به دانشجویان موسسه خود اطلاع رسانی کنید بهترین روش ارسال اس ام اس می‌باشد زیرا نسبت به تماس تلفنی هزینه کمتری خواهد داشت و همچنین وقت کمتری را صرف خود می‌کند. در نتیجه داشتن خط خدماتی رایگان یکی از مواردی است که در هنگام خرید پنل پیامک برای موسسه زبان باید به آن توجه کرد.

ارسال پیامک خودکار (تبریک تولد، یادآوری پرداخت شهریه و …)

یکی دیگر از روش‌های بازاریابی این است که شما کارهایی متفاوت تر نسبت به دیگر رقیبان خود انجام دهید. در سامانه پیامک که برای موسسه خود تهیه می‌کنید به این نکته توجه کنید که امکان ارسال پیامک خودکار تبریک تولد را نیز داشته باشد. با استفاده از این قابلیت با وارد کردن فایل اکسل شماره دانشجویان موسسه زبان خود و تاریخ تولد آن‌ها، به صورت خودکار در روز تولد آن‌ها پیامک تبریک تولد ارسال می‌شود. در این روش نیازی نیست که شما به صورت دستی پیام تبریک تولد را ارسال نمایید.

 

لطفا جهت بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه پیامک ثبت نام نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 663751171275520241216442636-16956;