ارسال پیامک برای گل فروشی ها

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامک گل فروشی ها

استفاده از سامانه پیامک یکی از ارزان ترین و مطمئن ترین راه های ارتباطی بین مشتری و ارائه دهنده خدمات میباشد .پنل اس ام اس ضمن یاری شما در ارائه خدمات هر چه بهتر و تبلیغات موفق و افزایش روز افزون درامد باعث تحکیم رابطه شما و مشتریانتان وایجاد رابطه ی مستمر خواهد شد.

اس ام اس برای گل فروشی ها در روز عروسی

یکی دیگر از موارد مهمی که برای بسیاری از عروس ها در روز عروسی استرس زا می باشد گل مراسم است. با توجه به ماهیت گل، آماده سازی و چینش دسته گل ها از قبل امکان پذیر نیست، بنابراین این موضوع تقریباً همیشه یکی از دلایل اضطراب در مراسم است. برای کمک به کاهش این اضطراب، گلفروش ها می توانند از پیام های اس ام اسی نه فقط برای تایید در طول طراحی و چینش صحنه بلکه در قبل و در روز مراسم نیز می توانند از آن استفاده کنند. ارسال یک پیام دوستانه مانند: "در مورد گل ها نگران نباشید، همه چیز تحت کنترل است " در روز قبل از مراسم می تواند باعث یک خواب راحت شود و ارسال یک پیامک با این مضمون که " یک فرد خبره آماده است تا گل ها را در محل مورد توافق و زمان مشخص تحویل دهد"، در روز مراسم باعث می شود هیچکس دچار استرس و اضطراب نشود. برای ارزیابی مناسب، یک شماره تماس مستقیم را در پیام قرار دهید.

با استفاده از ماژول دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه می توانید اطلاعات مشتریان خود را در گروه های ساخته شده در دفترچه تلفن پنل پیامکیتان ذخیره نموده و جهت تقدیر از مشتریان قدیمی گلفروشی در مناسبت ها برای آنان پیامک تخفیف ارسال نمایید. به طور مثال می توانید در اعیاد برای مشتریان خود پیامکی مبتنی بر تخفیف سبدهای گل ارسال نمایید.

Florists-SMS-system

 

یکی دیگر از ابزار های پنل پیامکی ، ماژول ارسال تبریک تولد و یا رویداد می باشد و این امکان را می دهد پیامک های تخفیفاتی خود را به مناسبت تولد مشتریان خود به صورت اتوماتیک در روز تولدشان به آنان ارسال نمایید. این ماژول این امکان را می دهد علاوه بر تاریخ تولد در دیگر تاریخ ها که در اطلاعات کاربر قابل ثبت می باشد نیز پیام تبریک و یا تخفیف به مناسبت آن رویداد را ارسال نمایید. ( مانند سالگرد عقد ، ازدواج و … )

ماژول عضویت در دفترچه تلفن نیز این امکان را به شما می دهد تا مشتریان حضوری گلفروشی شما با ارسال نام و نام خانوادگی و تاریخ تولدشان به صورت اتوماتیک در سامانه پیامکی شما عضو شوند و امکان دریافت پیامک های تخفیفاتی نیز برای آنان میسر شود.

در صورت تمایل به ارسال پیامک انبوه به مخاطبین دفترچه تلفن پنل با استفاده از ماژول ارسال با نام به دفترچه تلفن ،می توان اطلاعات مخاطبین را از قبیل نام و نام خانوادگی شان در متن پیامک به صورت اتوماتیک درج و به آنان پیامک ارسال نمود.

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127092024392854318-18272;