سامانه پیامک دانشگاه

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربرد سامانه پیامک برای دانشگاه ها و موسسات آموزشی

با فعال سازی سامانه پیامک دانشگاه دیگر نیازی نیست که برای اطلاع‌ رسانی دانشجویان با آن‌ها تماس گرفته شود، شاید گاهی اوقات در مورد لغو کلاس‌ها و یا تغییر در روند کاری دانشگاه اتفاقی رخ دهد به‌ سادگی و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید به‌ تمامی دانشجویان یا بخشی از دانشجویان مورد نیاز، پیامک ارسال نمایید و آن‌ها را از تغییرات به وجود آمده مطلع نمایید.

سامانه ارسال پیامک برای دانشگاه، قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی شروع پذیرش دانشگاه را دارد، بانک شماره‌ها به تفکیک شهر و استان درون سامانه پیامکی وجود دارد و شما می‌توانید به بانک شماره‌های شهر و منطقه مورد نظرتان پیامک انبوه ارسال نمایید.

از سامانه پیام کوتاه  دانشگاه می‌توانید برای ارسال پیامک های اطلاع‌ رسانی به دانشجویان و کارمندان استفاده نمایید و پنل‌های دانشگاهی قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست را دارند به این معنی که اگر دانشجویان پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌ باشند باز هم میتوانید پیامک‌های اطلاع رسانی به دانشجویان یا کارمندان ارسال نمایید.

از سامانه پیامک دانشگاه می‌توانید برای ارسال پیامک های وب سرویس دانشگاهی نیز استفاده کرد و مثلا نمرات دانشجویان به‌ صورت خودکار در زمان ثبت برایشان پیامک شود یا زمان ورود و خروج کارمندان به مسئول مربوطه به صورت خودکار پیامک شود. لطفا برای بهرهمندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه پیامکی ثبت نام نمایید.

 

ارسال-پیامک-برای-انشگاه-ها

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 66375117127392024-1013847790-16952;