سامانه پیامک رستوران

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامک رستوران ها

رستوران ها نیز مانند تمامی اصناف می توانند از امکانات سامانه پیامک انبوه استفاده نمایند. سامانه های پیامکی برای رستوران ها از لحاظ کاربردی علاوه بر تبلیغات ، به صورت یک باشگاه مشتریان نیز عمل می کند.

با پیشرفت تکنولوژی و ارتباطات روش های تبلیغات نیز تغییر کرده است. برای اینکه بتوانید به رقابت با سایر رقبا خود بپردازید باید همسو با پیشرفت تکنولوژی حرکت کنید. یکی از روش های نوین تبلیغات بازاریابی پیامکی است. امروزه رستوران های بزرگی برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتریان فعلی از تبلیغات و بازاریابی پیامکی استفاده می کنند. بازاریابی پیامکی به یکی از روش های کم هزینه و در عین حال پر بازده شناخته شده است. شما می توانید با ارسال پیامک انبوه به روش های مختلفی که در سامانه پیام کوتاه رستوران وجود دارد به جذب مشتری بپردازید و با روش هایی نظیر برگزرای نظرسنجی و مسابقه پیامکی ، استفاده از منشی خودکار و … به حفظ مشتریان فعلی بپردازید.

سامانه-پیامک-رستوران

 


کاربردهای سامانه پیامک برای رستوران ها

  •   - هنگام صدور فیش غذا شماره تلفن همراه خریدار را درخواست نمایید .
  •   - چند دقیقه پس از صرف غذا و خروج وی از رستوران با ارسال پیامکی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید و به فرآیند مشتری مداری اهمیت می دهید.
  •   - ساعتی پس از سفارش مشتری در پیامی در قالب نظر سنجی نظر مشتری را در مورد کیفیت غذا و محیط رستوران جویا شوید.
  •   - هنگامی که غذای جدیدی اضافه کردید یا تغییراتی در قیمت غذاها ایجاد نمودید بهتر است به مشتریان خود اعلام نمایید .
  •   - با ارسال پیام تبریک در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید در احساسات او شریک هستید.
  •   - هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تغییراتی در رستوران خود ایجاد می کنید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

برای برخورداری از این امکانات سامانه پیامک کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127492024-260584381-17036;