سامانه پیام کوتاه بین المللی

4.38 از 5 (8 نظر)

ارسال پیامک به هرکجای دنیا با پنل اس ام اس

شما میتوانید با خرید سامانه پیام کوتاه و فعال سازی سیستم ارسال پیام به خارج از ایران اقدام به ارسال و دریافت اس ام اس به تمامی کشورهای دنیا نمایید که از جمله قابلیت های مهم و منحصر به فرد این سامانه بالا بودن سرعت ارسال پیام و دریافت صددرصدی پیامک در کلیه کشورها می باشد.

ما در پنل اس ام اس قابلیت ارسال پیام کوتاه بین المللی را در اختیار کاربرانمان قرار می‌دهیم تا بتوانید به خارج از کشور پیامک اطلاع رسانی ، پیامک تبلیغاتی و sms از طریق وب سرویس ارسال نمایند.

 

سامانه-پیام-کوتاه-بین-المللی-International-SMS

 

نکات مهم در سامانه پیامک بین الملل :

   - هزینه پیامک بین المللل بر حسب دلار یا یورو محاسبه میگردد.

   - پیام کوتاههای چند بخشی برای ارسال sms به خارج مناسب نیستند.

   - پیام کوتاه به خارج از کشور باید به صورت انگلیسی (کاراکتر asccii) باشد.

   - هزینه ارسال پیامک به خارج کشور با هزینه ارسال پیامک داخلی متفاوت می باشد.

   - هر پیامک انگلیسی معادل 160 کاراکتر است و مطابق استاندارد تلفن همراه محاسبه می شود.

International-sms-ارسال-پیامک-بین-المللی

 


 

زمانی که قصد تایید شماره موبایل کاربران ایرانی برای سایت یا اپلیکیشن را داشته باشید، استفاده از سامانه پیامک با خط خدماتی در ایران می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد اما زمانی کاربران شما خارج از کشور هستند برای ارسال sms به خارج  می‌بایست سامانه پیامک قابلیت ارسال پیامک بین الملی را داشته باشد و با اپراتورهای خارج کشور قرارداد برای ارسال پیامک بین المللی داشته باشد.

در این سامانه پارس گرین حتی می توانید از طریق برند یا نام تجاری شرکت یا موسسه خود نیز اقدام به ارسال پیام کوتاه نمایید.

همچنین ما توانایی ارائه شماره اختصاصی مورد نظر شما را برای ارسال و دریافت پیامک به کلیه نقاط دنیا داشته و شما میتوانید با هر شماره ای اقدام به ارسال پیامک به کشورهای هدف نمایید لازمه فعال سازی شماره نیز فعال بودن آن از سوی سامانه پیام کوتاه می باشد.

 


 

سامانه-ارسال-پیام-کوتاه-send-sms

   برخی از امکانات پنل اس ام اس

ارسال پیامک ساده: در این روش ارسال شما می توانید به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل است.

ارسال پیامک هوشمند: شما در این روش می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار کنید.

ارسال براساس اصناف: عملکرد این ارسال به گونه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری کنید.

تبریک مناسبت های مختلف مانند تولد: شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار کنید.

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی: این ارسال به گونه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی نمائید.

ابزار دفترچه تلفن: گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد نموده و به راحتی اقدام به ارسال پیامک نمایید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه: برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی جهت افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیز قابل استفاده می باشد.

ارسال با نام به دفترچه تلفن: با استفاده از این گزینه می توانید به کلیه مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال نمایید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی: با ابزار منشی خودکار می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و آنی پاسخ دهید.

ارسال پیامک زماندار: با استفاده ازارسال زمان دار پیامک در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال نمایید.

در ضمن در پنل اس ام اس پارس گرین می توانید به شماره های بلک لیست (شماره هایی که پورت تبلیغاتی خود را بسته اند) پیامک ارسال فرمایید.

Features-sms-پنل-اس-ام-اس-امکانات

برای تهیه این سرویس میتوانید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و سپس با خرید یک پنل کاربری ، سرویس ارسال پیامک به خارج از ایران را به کار گیرید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

از این رو جهت ثبت نام از لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 اقدام به ثبت نام در سامانه یکپارچه پارس گرین نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 663751171271620241066043692-16012;