سامانه پیام کوتاه اپراتور همراه اول

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیام کوتاه همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان گسترده ترین اپراتور درایران با ارائه خدمات سامانه پیام کوتاه خود، امکان اطلاع رسانی و تبلیغات را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم آورده است. بنابراین سامانه پیام کوتاه همراه اول  و ایرانسل محصولات و سرویس های مختلفی را به متقاضیان ارائه کرده است.

سرویس ارسال اس ام اس از طریق کد پستی  و ارسال منطقه ای

سرویس ارسال پیامک انبوه همراه اول از طریق کدپستی  و ارسال منطقه ای هر دوهدفمند ومبتنی برمکان بوده و شناسایی مخاطبان آنها بر اساس کد پستی آنها صورت می گیرد. این شیوه ، مناسب آن دسته افرادی است که مخاطبان تبلیغات آنها در یک محدوده و یا منطقه پستی حضور دارند.

در ارسال پیامک از طریق کد پستی در نظر داشته باشید که کد پستی ده رقمی، مکان جغرافیایی مورد نظر را مشخص می نماید. بدین شکل که پنج رقم اول تعیین کننده  محدوده جغرافیایی ،رقم ششم ردیف ساختمان  درمحدوده جغرافیایی و چهار رقم آخر، شماره شناسایی مکان مورد نظر در ساختمان را مشخص می کند. شما با وارد کردن 4 رقم سمت چپ کدپستی مورد نظرتان، به شماره موبایلهای فعال در آن منطقه دسترسی یافته و از بین آنها می توانید به تعداد مورد نظر خود اس ام اس ارسال فرمایید.

لازم به ذکر است اگر محدوده پستی خود را به صورت یک دایره در نظر بگیرید به هر میزان که تعداد ارقام کدپستی شما از 4 رقم  بیشتر شود محدوده ای با شعاع کمتر را تحت پوشش ارسال پیامک قرار می دهد.

پیامک-همراه-اول

 

شما می توانید ضمن خرید سامانه پیام کوتاه از این شرکت، تمامی خدمات پنل پیامکی همراه اول ، ایرانسل و رایتل را یکجا در اختیار داشته و بسته به نیاز خود از سرویس های ارسال پیامک گروهی ، ارسال منطقه ای و یا ارسال براساس کدپستی استفاده نمایید. 

ضمن آنکه امکان ارسال پیامک انبوه با شماره موبایل در سامانه پیام کوتاه ایرانسل و همراه اول امکان پذیر است؛ شما می توانید در کمترین زمان پیامک هایتان را ازطریق موبایل خود کنترل و مدیریت کنید.

 


در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 66375117127052024-1445498999-16996;