علت عدم موفقیت در ارسال اس ام اس تبلیغاتی

4.25 از 5 (4 نظر)

علت عدم موفقیت در پیامک تبلیغاتی

 

در میان زیرمجموعه‌های ارتباطات بازاریابی، تبلیغات را می‌توان یکی از بحث‌ برانگیز‌ترین بخش‌ها دانست.

هم می‌توانید افرادی را بیابید که معتقدند کسب و کار بدون تبلیغ، هرگز طعم رشد و موفقیت را نمی‌چشد و هم دیگرانی که اصرار دارند، تبلیغ، بیش از آن‌ که بر پایه‌ی مطالعه و بررسی باشد، به نوعی عادت مدیریتی تبدیل شده و کمتر مدیری، برای بررسی دقیق میزان موفقیت برنامه های تبلیغاتی خود، وقت می‌گذارد.

 

بازاریابی پیامکی یک کانال بازاریابی نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است. این موضوع باعث می شود  در بیشتر موارد بازده زیادی در سرمایه گذاری داشته باشد.

 احتمالا این جمله را که "95 درصد از پیامک های تبلیغاتی شما 3 دقیقه پس از ارسال شما خوانده می شود " را زیاد شنیده اید! تنها همین یک جمله کافی است تا بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک انبوه  به عنوان یک راه حل ایده آل از جانب بسیاری از بازاریابان برای کسب و کارها پیشنهاد داده و بازاریابی پیامکی را برای یک بار هم که شده امتحان کنند!!

در شرایطی که بسیاری از فعالان حوزه مارکتینگ بازاریابی پیامکی را بهترین راهکار پیشنهادی برای دستیابی به فروش بیشتر برای کسب و کار ها معرفی می کنند، چگونه برخی کسب و کار ها با بهره گیری از بازاریابی پیامکی در نهایت شکست خورده و نمی توانند به موفقیت دست یابند.؟؟؟

در این مطلب 3 موضوع مهم در ارتباط با شکست بازاریابی پیامکی در کسب و کارها را برایتان بیان می کنیم.

unsuccessful-advertising-SMS

 

- پیامک های زیادی را برای مشتریان خود ارسال می کنید

حتی اگر شما به همان میزان پیامکی که وعده داده بودید، اس ام اس ارسال نمایید ممکن است تعداد پیامک هایتان مناسب شرایط و نیازهای برخی از مشتریانتان نباشد. فرض کنید شما به مشتریان خود وعده داده اید که در ماه 6 پیامک به آنها ارسال می کنید، اما ممکن است 6 پیامک برای برخی از مشتریان زیاد باشد و موجب آزرده خاطری آنها شود. برای برقرار کردن تعادل بین مشتریان خود بهتر است این رقم را به 5 کاهش دهید. همچنین، هیچ وقت بدون هدف پیامک ارسال نکنید. همیشه هدف از ارسال پیامک را برای خود و مشتریانتان شفاف سازی کنید.

- پیامک های شما به نیازهای مشتریانتان ارتباطی ندارند

این فرض را همیشه در ذهن داشته باشید که شاید پیامک ها و پیشنهادهای شما به علایق و نیاز های برخی از مشتریانتان در ارتباط نیستند. به این ترتیب پس از چند بار ارسال پیامک به ایشان، آنها تصمیم می گیرند که دیگر پیامک های شما را مطالعه نکنند و در نهایت نیز عضویت خود در خبرنامه پیامکی شما را لغو می کنند.

- اعضای خبرنامه پیامکی شما صلاحیت کافی را ندارند

این احتمال وجود دارد که پیشنهاد ها و پیامک های شما بسیار فوق العاده باشند اما شما این اس ام اس ها را برای افراد مناسب ارسال نمی کنید. در بازاریابی پیامکی باید بیشتر به کیفیت اهمیت دهید تا کمیت. اگر شما برای 1000 نفر پیامک تبلیغاتی ارسال می کنید و تنها 1% از آنها به پیامک های شما اهمیت می دهند، تجارت شما با مشکل روبرو خواهد شد. بهتر است که افرادی که به تجارت و فعالیت شما علاقه دارند را به فهرست خبرنامۀ پیامکی خود دعوت کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127332024-1674469144-18476;