فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی

3.99 از 5 (46 نظر)

فعالسازی دریافت پیامک تبلیغاتی ، دریافت رایگان پیامک

برای ارسال پیامک نیاز به خط ارسال پیامک داریم پس اولین چیزی که به ذهنمان میرسد سیم کارت هایی است که از آنها استفاده می کنیم ولی برای ارسال پیامک با تعداد بالا دیگر سیم کارت نه مقرون به صرفه هست و نه امکان پذیر ، در نتیجه به خطوطی نیاز داریم که بتوانیم از روش دیگری ارسال پیامک را انجام دهیم. بهترین روش ارسال پیامک از طریق پنل های اینترنتی ارسال پیامک است که خطوط ارسال فقط بر روی این پنل ها قابل استفاده هستند.

Receive-SMS-Without-Mobile-Phone-دریافت-پیامک-رایگان-پارس-گرین

این خطوط همان شماره های اینترنتی هستند که توسط اپراتورهای مختلف ارائه می شوند و ما میتوانیم به صورت آنلاین و از طریق اینترنت و با سرعت بسیار بسیار بالا اقدام به ارسال پیامک کنیم.

با گفتگو با بسیاری از افراد متوجه شدیم که افرادی که از این خطوط ارسال پیامک انجام میدهند و یا پیامک دریافت می کنند نمیدانند که این خطوط قابلیت دریافت پیامک هم دارد.

بله درست است این خطوط علاوه بر ارسال قابلیت دریافت پیامک هم دارند.

البته برای فعالسازی دریافت پیامک شما باید یک خط اختصاصی فعال کنید به این معنی که باید یک خط در اختیار شما قرار گیرد که صرفا برای شما باشد مانند سیم کارت موبایل شما که مختص شخص شماست و در اختیار دیگران قرار نمیگیرد.

در این حالت شما به صورت کاملا رایگان دریافت پیامک هم خواهید داشت.

یکی از پرکاربرد ترین موارد برای دریافت پیامک استفاده از منشی هوشمند پنل پیامک است.

به طور مثال پیامکی ارسال می کنید با این مضمون : شعبه دوم فست فود ایران افتتحاح شد برای اطلاع از آدرس عدد 2 را ارسال کنید.

کاربران با ارسال عدد 2 سریعا پیامک آدرس را دریافت می کنند و دیگر نیاز نیست کسی پاسخگوی کاربران باشد و در وقت و هزینه صرفه جویی خواهد شد.

 

با فعالسازی پنل پارس گرین به صورت رایگان می توانید از خدمات فوق استفاده کرده و حتی چندین خط اختصاصی با قابلیت دریافت نیز به صورت هدیه دریافت کنید.

 

ثبت-نام-رایگان

کد BSC : 663751171195720241407110678-10232;