متن پیامک جذاب برای بازاریابی و فروش

4.25 از 5 (4 نظر)

متن پیامک جذاب

همه پیامک های متنی به یک شکل نیستند. اگر می‌خواهید واکنش چشمگیری از مخاطبان خودتان داشته باشد و نرخ جواب دهی پیامکی واقعی را که بازاریابی پیامکی به آن مشهور است به چشم ببینید، خوب است چند قانون طلایی را هنگام نوشتن پیام‌های بازاریابی اس ام اسی به خاطر داشته باشید. کارزار بازاریابی اس ام اسی بر مبنای کلمات اداره می شود. در این کارزار، نه تصویری هست، نه ویدئویی و نه حتی گرافیک جذابی . تنها و تنها کلمات را در اختیاردارید. به همین خاطر باید وقت بگذارید و کلمات مناسب را پیدا کنید که فرد دریافت‌کننده با خواندنشان ترغیب به اقدام عملی شود، صرفاً هم ۱۶۰ کاراکتر در اختیار دارید. همان‌طور که در مورد تمام کارزارهای بازاریابی دیگر هم صادق است، در کارزار اس ام اسی هم قاعده مشخصی وجود ندارد، به این معنی که هر برند و هر مخاطب هدف راهبردی خاصی را می‌طلبد. حال که این را گفتیم، اجازه بدهید شما را با قالب‌های پیامکی آشنا کنیم که جواب دهی شان در کارزارهای بازاریابی رایج اثبات‌ شده است.

نمونه متون پیامک بازاریابی و فروش

 - پیشنهاد ویژه

جشنواره فروش تعمیرگاه اتومبیل "نام تعمیرگاه" و دریافت یک تایر رایگان به ازای خرید هر سه تایر تا پایان ماه "تاریخ موردنظر" برپاست. برای آگاهی از قیمت ها و سایر محصولات همین امروز از تعمیرگاه اتومبیل "نام تعمیرگاه" در خیابان "نام خیابان" دیدن فرمایید.

 - برنامه وفاداری

دریافت تخفیف برای یک ناهار خوشمزه و ویژه. با ارسال کلمه «ناهار» به شماره "شماره مورد نظر" در سفارش بعدی خود 2 درصد تخفیف بگیرید!

 - رویدادها

با ورود رایگان به مرکز پینت بال در تمام ماه "تاریخ موردنظر"، تابستان امسال شادی را به کودکان خود هدیه دهید. برای رزرو تاریخ با ما تماس بگیرید: "شماره تماس"

 - فروش ویژه

همه کتاب های مورد علاقه تان در دسترس شماست! کتابفروشی "نام کتاب فروشی"یک خبر خوب برایتان دارد. فروش ویژه فقط برای 3 روز، عجله کنید: "آدرس سایت"

 - دعوت به اشتراک

اولین نفری باشید که از تخفیف ها و پیشنهادهای "نام فروشگاه/شرکت" باخبر میشوید! برای عضویت در این نقطه کلیک کنید: "آدرس اینترنتی مورد نظر".

SMS-text-format

 

 - اس ام اس تخفیف قطعی

"جشنواره خرید: با خرید  ...  ،  ...  تخفیف بگیرید. این اس ام اس  را همراه داشته باشید. انقضا 97/01/15".

 - اس ام اس هدیه ویژه

"ویژه اعضا: با خرید بیش از .... از فروشگاه ما،... تخفیف بگیرید. انقضا 97/01/20".

 - اس ام اس تخفیف ویژه

" پیشنهاد ویژه: مشتری گرامی کد تخفیف شما : ......  کد تخفیف شامل ... تخفیف برای خریدهای بیشتر از ... می باشد. انقضا 97/02/20".

 - اس ام اس اشانتیون بگیرید

"پیشنهاد ویژه برای اعضای   ...  : با خرید ....،... تخفیف بگیرید. جهت دریافت تخفیف این اس ام اس را همراه داشته باشید. انقضا 97/02/15".

 - اس ام اس مراجعه به سایت

"پیشنهاد تخفیف: با خرید ....،... بگیرید. برای ثبت نام به این آدرس مراجعه کنید: http://example.com انقضا 97/02/15".

Sample-SMS-text

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127472024-688666940-18412;