ماژول عضویت خودکار در دفترچه تلفن پنل اس ام اس

4.25 از 5 (4 نظر)

ماژول عضویت خودکار در دفترچه تلفن

در برخی از موارد نیاز است مشتریان یا مخاطبینمان با ارسال عدد یا متنی خاص در دفترچه تلفن موجود در پنل اس ام اس به صورت خودکار ذخیره گردند. و حتی متنی نیز تنظیم کرده تا به صورت اتوماتیک به ارسال کننده پیامک ارسال شود.

در ماژول عضویت خودکار می توانید متن پاسخ را که قرار است به صورت خودکار ارسال گردد را وارد نمایید. درضمن متن پاسخگویی خودکار کاملا اختیاری بوده و الزامی در استفاده از آن نیست.

برا این منظور یعنی عضویت و پاسخگویی خودکار از منوی امکانات سپس گزینه منشی خودکار استفاده نمایید تا با تصویر روبرو مواجه شوید.

 

به عنوان نمونه : 1- مشتری گرامی به شرکت پارس گرین خوش آمدید. 2- با تشکر از ثبت نام شما 3- با سلام شما عضو باشگاه مشتریان شرکت پارس گرین شده اید دریافت پیامک از این مجموعه کاملا رایگان است.

در صورت نیاز می توانید علاوه بر شماره تلفن مخاطب نام ، نام خانوادگی ، ایمیل و تاریخ تولد فرد را نیز دریافت نمایید.

منشی-خودکار

 


 

موارد مهم در استفاده از ماژول عضویت خودکار

اگر شما چند گروه در دفترچه تلفن ایجاد نموده باشید می توانید انتخاب نمایید که شماره فرستنده پیامک در کدام گروه اضافه شوند.

همچنین اگر چند شماره اختصاصی در سامانه داشته باشید انتخاب شماره گیرنده و فرستنده پیامک توسط شما انجام می پذیرد.

به صورت تقریبی می توان گفت تمامی مجموعه هایی که مشتری دارند این ماژول برای آن ها کاربرد داشته و می توانند از آن استفاده نمایند.

استفاده از ماژول عضویت خودکار در دفترچه تلفن کار را برای کاربران آسان کرده و سرعت انجام فرآیند امور را بالا می برد.

در زمانی که نیاز به ارسال پیامک به شماره های ذخیره شده در پنل را دارید از ارسال گروهی به سادگی گروه مورد نظر را انتخاب کرده و اقدام به ارسال پیامک نمایید.

سامانه-ارسال-پیام-کوتاه-send-sms

 


در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت ثبت نام و استفاده از سامانه می توانید عدد 2000 را به سامانه10001391 ارسال کنید و یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-پنل-اس-ام-اس

کد BSC : 66375117127062024-1509308312-16888;