متن اس ام اس تبریک روز پدر

4 از 5 (3 نظر)

پیامک تبریک روز مرد و پدر

پدر و مادر بزرگترین دارایی هر شخص در زندگی به حساب می‌آیند. کسانی که با خوشحالی ما خوشحالند، از غم و غصه ما ناراحت می‌شوند و هر لحظه از زندگی‌شان را صرف خوشی و خوشبختی ما می‌کنند.

در این میان باباها اگرچه کمتر مهر و محبت‌شان را به ما نشان می‌دهند، اما همیشه حضور قدرتمندشان در زندگی‌ ما نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کند. حضوری که باعث دلگرمی‌مان می‌شود و به ما کمک می‌کند تا از همان بچگی ، قدم‌هایمان را محکم و بااطمینان برداریم.

برای قدردانی از باباها شاید هر کاری هم که انجام بدهیم کم باشد، اما قطعاً ارسال یک پیام تشکر می‌تواند لبخندی به لب‌شان بنشاند و خستگی‌شان را درببرد. در ادامه چند نمونه متن پیامک برای تبریک روز مرد و پدر برای شما آماده کرده‌ایم.

SMS-text-Happy-Father's-Day

 

نمونه متن اس ام اس برای تبریک روز مرد و پدر

 


 

همسر عزیزم یك شاخه گل ، یك دنیا مهربانی ، به تو كه هم گلی و هم مهربانی . روزت مبارک.

همسر خوبم به ذهنم سپرده ام كه غیر از تو به كسی فكر نكنم، به چشمانم یاد داده ام كه جز تو نبیند و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است كه تا ابد می تپد.

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارك.

 

خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی كسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یك عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد.....پدر عزیزم روزت مبارك.

مهربان ترین بابای دنیا
صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنیم

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . روزت مبارک باد.

 

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.

همسر عزیزم یك شاخه گل ، یك دنیا مهربانی ، به تو كه هم گلی و هم مهربانی . روزت مبارک.

همسر عزیزم
با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت روز مرد تقدیمت می كنم

 

همسر عزیزم،
همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم. روزت مبارک

همسرعزیزم، یک باغ گلهای یاس و میخک ، یک دریا عشق و اشتیاق و پولک، یک حس پاک و یک قلب بی قرار و کوچک فقط می خواهد بگوید عزیزم روزت مبارک

پدر عزیزم!
زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک

 


امیدواریم که از این نمونه پیامک‌ها برای تبریک روز پدر خوشش‌تان آمده باشد و برای خوشحال‌کردن پدر یا همسرتان از آن‌ها استفاده کنید. آرزومندیم که همیشه در کنار خانواده‌تان خوشحال باشید و قدر همدیگر را بدانید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127532024188890053-18568;