مشاهده سابقه بیمه با پیامک

3.1 از 5 (40 نظر)

مشاهده سوابق بیمه با پیامک

در این مقاله سعی داریم به زبان ساده بگوییم که به چه شکل میتونیم سوابق بیمه را بدون نیاز به اینترنت و مراجعه حضوری، و فقط با وارد کردن یک کد در گوشی موبایل‌ تان مشاهده کنید.

توجه داشته باشید؛ قبل از شماره‌گیری کد USSD برای مشاهده سوابق بیمه لازم است حتما در سامانه بیمه تامین اجتماعی ثبت‌‌نام کنید. این روش برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید بسیار سودمند است و نیازی به داشتن اینترنت ندارد.

استعلام آخرین سابقه تامین اجتماعی

برای استعلام آخرین سابقه بیمه تامین اجتماعی می توان کد دستوری #۴*  را با گوشی تلفن همراه شماره گیری کرده، سپس گزینه ۳ که مربوط به تامین اجتماعی می باشد را انتخاب کنید. در منوی آمده گزینه استعلام را انتخاب کنید و پس از آن گزینه آخرین سابقه را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید.

Find records of insurance by SMS

میتوانید کد ussd را به صورت کامل زیر در گوشی خود شماره گیری کنید و سپس کد ملی خود را وارد کنید:

# ۱ * ۱ * ۳ * ۴ *
 

در روشی دیگر می‌توانید از کدهای USSD اپراتورهای همراه مختلف استفاده کنید. که با توجه به سخت بودن بخاطر سپردن آن‌ها روش اول را توصیه می‌کنیم. برای مشاهده و استعلام آخرین وضعیت بیمه تامین اجتماعی متناسب با اپراتور خود، کدهای زیر را به‌راحتی از طریق تلفن‌همراه‌ تان شماره‌گیری کنید.

 

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای همراه اول #۱۴۲*

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای ایرانسل  #۱۴۲۰*۴*

کد USSD مشاهده سوابق بیمه برای رایتل  #۱۴۲۰*۴*

 

Buy-Panel-SMS

فعال سازی پنل اس ام اس

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171271820241910098547-18156;