معرفی اپراتور 9000 خطوط خدماتی برای افراد حقیقی و حقوقی

4.25 از 5 (4 نظر)

خط شماره 9000 دقیقا چگونه خطی است؟

چرا-اپراتور-9000-معرفی-خط-خدماتی-جدید


خط شماره 9000 امروزه با عنوان معروف ترین خط اختصاصی شناخته می شود. در استارت آپ های تازه که نیاز بیشتری به تبلیغات دارد، از این خط بیشتر استفاده می شود.

جهت ارسال پیام های تبلیغاتی افتتاحیه نمایشگاه ها نیز از این خط استفاده می کنند.

مشکل ارسال نشدن پیامک به بلاک لیست ها توسط این گونه خطوط اختصاصی در کوتاه ترین زمان برطرف می شوند.

در واقع شماره 9000 را میتوان نجات دهنده واقعی اطلاع رسانی ها دانست. بیشتر مشکلات تبلیغات گسترده توسط این خطوط با ارزش حل می شود.

 

 

ویژگی های اپراتور خط شماره 9000

یکی از بارزترین ویژگی های خط شماره 9000 امکان خرید خط توسط اشخاص حقیقی است.

در سایر اپراتورها امکان خدماتی شدن خط برای مشترکین حقیقی وجود ندارد ولی صاحبان کسب و کارهای کوچک با داشتن پروانه کسب و کار و یا افرادی که وبسایت دارند و دارای نماد Enamad هستند هم میتوانند خطوط 9000 را خریداری کرده و از قابلیت خدماتی بودن آن استفاده کنند.

همچنین می توان با امتیاز شرکت تجاری خط اختصاصی مورد نظر را خریداری نمود.

این خطوط از رندترین شماره های اختصاصی هستند. در نتیجه نسبت به نمونه های دیگر  دارای قیمت بالاتری هستند. به همین سبب ممکن است خرید آن ها برای برخی کسب و کارها به صرفه نباشد.

جالب است بدانید که اپراتور ارائه دهنده شماره 9000 در آینده شماره های رند را با قیمت مناسب تری به فروش می رساند.

اپراتور 9000 امروزه خط های اختصاصی و دائمی را با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند. کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و مناسب ترین شماره را انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام نمایید.
 

 

 
telephone

مشاوره-رایگان

 

مشکل ارسال نکردن پیام به جامعه هدف در شماره 9000

به نوعی این موضوع را بزرگ ترین مشکل اساسی شماره 9000 دانسته اند. ارسال پیام های محتوایی زیاد به جامعه هدف بسیار بزرگ در این شماره ها با اختلال مواجه می شود. البته این کار غیر ممکن نیست و با انجام تمهیداتی محقق خواهد شد. لازم به ذکر است که انجام این خدمات در واقع زمان بر بوده و نیازمند یک سری آموزش ها و خدمات ویژه است.

با این شرایط بهترین کار این است که از سایر خطوط مانند اپراتور 1000 برای ارسال پیام های تبلیغاتی برای جامعه هدف بسیار بزرگ استفاده کنید. این خط بیشتر جنبه اطلاع رسانی برای جامعه کوچک تر و انتخابی دارد.

شماره 9000  یک خط کاملا اختصاصی است و می تواند هر نوع پیامی را در ابعاد مختلف برای شما ارسال نماید. فقط کافیست نحوه درست فعالیت با این شماره را بیاموزید. برای آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید از مشاوران سایت ما کمک بگیرید.

 

 

 

 

کد BSC : 66375117127072024-1492290194-32360;