نحوه استفاده از پنل ارسال اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

نحوه استفاده از پنل اس ام اس انبوه

جهت ارسال پیامک انبوه نیاز به یک پنل اس ام اس می باشد. پنل یک محیط کاملا آنلاین و اینترنتی است و نیاز به هیچ گونه سخت افزار خاص و حتی نصب نرم افزاری ندارد. یک سایت اینترنتی است. پس از ثبت نام رایگان می توانید با اطلاعات خودتان وارد پنل شوید و امکانات تعبیه شده شامل ارسال پیامک گروهی، زماندار ، انبوه و ... استفاده نمایید.

ثبت نام در پنل اس ام اس:

برای استفاده از امکانات ارائه شده در پنل ارسال پیامک ، در قدم اول نیاز است تا در سایت پارس گرین ثبت نام نمایید. در زمان ثبت نام ، نام کاربری و کلمه عبوری برای شما پیامک می شود که می توانید در هر ساعت از شبانه روز بعد از ورود به پنل ، با استفاده از گزینه " ورود " و نام کاربری ، وارد پنل اختصاصی خود گردید و اقدام به ارسال، اس ام اس تبلیغاتی یا اطلاع رسانی نمایید.

How-to-use-SMS-panel

 

بخش ها و امکانات اصلی یک پنل اس ام اس :

 - خط اختصاصی:

منظور از خط اختصاصی، یک خط با پیش شماره 1000، 2000، 3000، 5000 یا 021 است که به شما تعلق می گیرد. این خطوط دقیقاً برای ارسال پیامک انبوه ساخته شده‌اند و به طور کلی نمی‌توان از آنها برای تماس تلفنی استفاده کرد. یک سامانه پیامکی خوب معمولاً برای شروع کار، یک یا چند خط اختصاصی رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامانه پیامک پارس گرین 2 خط عمومی و یک خط اختصاصی برای هرکدام از پنل ها به صورت رایگان قرار می دهد.

 - خط عمومی:

خط عمومی فقط یک تفاوت کوچک با خط اختصاصی دارد. آن هم اینکه خط عمومی متعلق به خود پنل اس ام اس است و همه کاربران به آن دسترسی دارند. بنابراین کسی نمی‌تواند روی آن پیامک دریافت کند و فقط می‌توان از طریق آن ارسال انجام داد. مزیت این خطوط معمولاً این است که شماره های رندتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

 - بلک لیست:

برخی از کاربران سیم کارت همراه اول، پیامک های تبلیغاتی خود را لغو کرده‌اند. یعنی از همراه اول خواسته‌اند که پیام کوتاه تبلیغاتی برای آنها ارسال نشود. در سامانه‌های پیامکی، اصطلاحاً به مجموع این شماره های مسدود شده، بلک لیست یا لیست سیاه مخابراتی می‌گویند. البته لازم نیست نگران باشید، هزینه ای بابت ارسال به شماره های بلک لیست از شما کم نمی‌شود. به علاوه، خوب است بدانید که راه هایی برای عبور از لیست سیاه مخابراتی همراه اول وجود دارد.

 

جهت دانلود راهنمای کار با پنل اس ام اس از مقاله مقابل استفاده نمایید: راهنمایی-استفاده-از-پنل-پیامک

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171275720241337434062-18564;