نرم افزار ارسال پیامک انبوه

4 از 5 (5 نظر)

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک برای گروهی از مشترکین از طریق سرشماره‌‌ای مشخص، به منظور اطلاع رسانی و یا تبلیغات، پیامک انبوه نامیده می‌شود. در مقایسه با سایر رسانه‌ها، پیامک انبوه بستری ارزان و قابل اعتماد برای دسترسی آسان به جامعه هدف به شمار می‌رود.

با استفاده از سامانه پیامکی یکی از بهترین و آسانترین راه ها برای اطلاع رسانی و ارسال پیامک تبلیغاتی توسط نرم افزار ارسال پیامک انبوه می باشد.

سامانه-پیامک-نرم-افزار-اس-ام-اس-انبوه

 


 

مزایای ارسال با نرم افزار ارسال پیامک انبوه:

صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از سرویس اس ام اس انبوه است. بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند، می توانند با ارسال پیامک انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی کسب وکار خود بپردازند.

علاوه بر آن با توجه به تعداد کثیر استفاده کنندگان از تلفن همراه، ارسال پیامک انبوه می تواند حجم گسترده ای از مخاطبان را تحت پوشش قرار دهد. بنابراین شما با هر هدفی که پیامک انبوه را ارسال کرده باشید، بازدهی آن بسیار بالا و تقریبا 95 درصد خواهد بود.

نرم افزار پیامک انبوه امکان ارسال پیام هدفمند را فراهم می کند ارسال پیامک انبوه منطقه ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و یا برای مشاغل خاص و ...  در این زمینه قرار می گیرد.

به کار گیری این سرویس امکان گزارش گیری و تحلیل آماری پیامک های ارسالی را برای شما ممکن ساخته و می توانید بازخورد آن را بررسی کنید.

web-sms


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

برای ارسال پیامک انبوه کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 663751171272520241427916841-17136;