نکات استفاده از سامانه پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

نکات و موارد مهم در زمان استفاده از سامانه پیامک

 

موارد و نکاتی وجود دارد که در زمان استفاده از سامانه پیامک باید به آن توجه داشت.

  •  - هزینه ی پیامک های لاتین 2 برابر پیامک فارسی می باشد.
  •  - تعداد کاراکتر های پیامک فارسی 70 و برای پیامک لاتین 160 می باشد.
  •  - سامانه پیامک در یک ارسال به صورت خودکار شماره های تکراری را حذف می نمایید.
  •  - کلیه پیامک ها در صورت حذف شدن از قسمت پیامک های ارسالی در قسمت حذف شدها قابل مشاهده و بازیابی می باشند.
  •  - در صورتی که متن پیامک حاوی متن فارسی و هم حاوی متن لاتین باشد هزینه ی پیامک به صورت فارسی محاسبه می گردد.
  •  - در ماژول باشگاه مشتریان هزینه ی پیامک اولیه (دعوت نامه) به کاربران از اعتبار سامانه ی خود کاربر کسر می گردد. این پیامک تنها یکبار ارسال می گردد.
  •  - می توان از طریق گزینه ی تراکنش مالی ، تمامی تراکنش هایی که در سامانه انجام داده اید را ملاحظه نمایید. حتی هزینه ارسال پیامک های ارسال شده و نشده قابل بررسی است.
  •  - در سامانه پیامکی می توانید هزینه ی خرید خط جدید ، تمدید پنل و یا ارتقاع پنل را از شارژ قبلیتان پرداخت نمایید و لزوما احتیاجی به پرداخت آنلاین وجود ندارد تنها لازم است سامانه ی شما به مقدار کافی اعتبار داشته باشد.

ارسال-پیامک-send-sms

 


 

پشتیبانی از خدمات سامانه ارسال پیام کوتاه

قابلیت مدیریت و گزارش گیری جز بخش های دیگری است که باید در سامانه ارسال پیام کوتاه وجود داشته باشد برخی از شرکت های ارائه دهنده سرویس های پیامکی پنل اشتراکی به شکل تحت وب به کاربران ارائه می دهند که به وسیله آن عملکرد سامانه ارسال پیامک کوتاه مانند تعداد اس ام اس ها و یا مقدار اعتبار باقی مانده و یا خدمات شارژ پنل، قابلیت خرید اعتبار و…. را جهت مشتری فراهم می کنند این روش باعث خواهد شد به روش نظامند خدمات ارائه شود و این عمل باعث کارآمدی بیشتر سیستم و با اشتباهات کمتر کاربر در زمان کار با این سیستم شود.

شرکت خدمات ارائه دهنده سامانه ارسال پیام کوتاه باید دارای سیستم پشتیبانی شبانه روزی باشد و بتوانند مشکلات شما و هم چنین سوالات پیش آمده در کار را برای شما را برطرف نمایند این بخش از جمله امتیازات خرید از شرکت های ممتاز و با کیفیت در این زمینه است.

 

جهت بهره مندی از امکانات پنل پیامک به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127242024-1979858921-16692;