واقعیت ها و امکانات ارسال اس ام اس

4.25 از 5 (4 نظر)

واقعیت های ارسال پیامک

آدم‌های زیادی با دلایل مختلف، دنبال راهی برای ارسال SMS از طریق اینترنت هستند انگیزه بعضی‌ها ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت است و همانطور که می‌دانید این کار به همین راحتی‌ها با موبایل ممکن نیست؛ اما برخی افراد انگیزه دیگری دارند، آن‌ها ترجیح می‌دهند پیامک هایی که می‌فرستند (حتی با تعداد اندک) با شماره دیگری ارسال شود.

 - بازاریابی پیامکی یعنی اسپم!

پیامک نه فقط یک شکل دیگر از تبلیغات موبایلی است بلکه یکی از موثرترین راه ها برای رساندن پیغام شرکت شما به گوش مخاطبان است. بر خلاف سایر روش های قدیمی تبلیغات ، پنل پیامکی بر پایه ی اجازه ی کاربر است ( یعنی مشتری های شما با دریافت پیام از جانب شما موافقت کرده اند) که به این معنی است که ارتباط شما مورد رضایت مشتری است و پیام شما به سرعت خوانده می شود. در حقیقت ، بازاریابی پیامکی ارتباطی 6 تا 8 برابر قوی تر از ایمیل بین شما و مشتری ایجاد می کند. محققان همچنین دریافته اند که پیامک ها در 98% مواقع خوانده می شوند و در 45 % مواقع پاسخ داده می شوند.

پیامک های اسپم یا ناخواسته ، معمولا نامربوط یا بسیار غیر عادی و گاهی به طرز عجیبی دوستانه بوده که پیشنهاداتی را مطرح می کند که به آن نیاز یا تمایل ندارید. این چنین پیام ها غیر قانونی بوده و از سوی پنل ارسال نشده اند.

بر طبق قانون TCPA یا اقدامات قانونی محافظتی مشترکان تلفن همراه ، سازمان ها از ارسال پیامک های ناخواسته به افراد منع شده اند. برای مثال ارسال پیامک به افرادی که در هنگام ثبت نام عضویت کلیسای شما ، شماره خود را نوشته اند یا افرادی که در هنگام خرید آنلاین پیتزا شماره ی خود را وارد کرده اند ، شامل این قانون می شود. تا زمانی که آنها اجازه ی قطعی خود را مبنی بر دریافت پیام به شما اعلام نکنند، ارسال پیام از جانب شما به منزله ی قانون شکنی است به مانند افرادی که پیام هایی نظیر " شما برنده ی قرعه کشی یک دستگاه خودرو شده اید " !

bulk-sms-پیامک-تبلیغاتی-تاثیر-گذار

 - پنل پیامکی معادل تبلیغات های داخل برنامه ای ؟

با وجود اینکه پیامک در میان صنعت تبلیغات به مانند یک برگ برنده است ، اما هنوز برخی آن را به عنوان تبلیغ های رایج موبایل می بینند. بر اساس تحقیقات اخیر ، اکثر مشتری ها از دیدن تبلیغ های دیجیتالی به خصوص روی گوشی هایشان ناراضی هستند. حدود 70 درصد از مشتری ها ، این تبلیغ های دیجیتالی و بنر ها را مزاحم ، بی هدف و مخل آسایش می دانند.

شرکت هایی با بودجه های محدود تر، مانند مدارس و رستوران ها به دلیل شهرت بازاریابی پیامکی به یک شیوه ی آزمون و خطا با ریسک بالا ، نسبت به اقدام مردد هستند. شاید به همین دلیل است که حدود 61 درصد صاحبان تجارت تا به حال پنل پیامکی را امتحان نکرده اند. بر اساس تحقیقات انجام شده ، این کار اشتباهی فاحش است. بیش از 88 درصد مشترکان تلفن همراه هوشمند دارند که بدان معنی است که بدون در نظر گرفتن اندازه بیزینس شما ، شما می توانید به یک گروه زیادی از مشترکان در طول روز از طریق دستگاهی که همیشه همراه آن هاست دسترسی داشته باشید.

واقعیت :چرا مشتریان به بازاریابی پیامکی تمایل دارند؟

بر اساس یک گزارش تازه منتشر شده ، تنها کمتر از 11 درصد مشتری ها اذعان کرده اند که روی تبلیغ های دیجیتالی تلفن همراه به طور منظم کلیک می کنند. مطالعات دیگری نشان می دهد که تنها 35 درصد از کاربرانی که یک تبلیغ دیجیتالی را می بینند بعدا آن را به خاطر خواهند آورد. این بدان معنی نیست که تبلیغ های رایج در تلفن همراه ریسک بزرگی است بلکه تنها به این معنی است که هنگامی که در هنگام انتخاب یک روش تبلیغ از طریق تلفن همراه ، پنل پیامکی بازده بیشتری دارد و نرخ بازگشت سرمایه ی تبلیغاتی بالاتری را به ارمغان می آورد.

با کمک بازاریابی پیامکی ، مشتری های شما موافقت خود را با دریافت پیام از جانب شما اعلام کرده اند زیرا باور دارند که در ارتباط بودن با تجارت شما برای آنها ارزش دارد.

اگر هدف اولیه ی شما ایجاد یک انگیزه قوی در مشتریان است ، ارتباط با آنها از طریق پیامک یک بازی برد-برد است. شما فقط باید با عمل کردن به وعده های خود و پیشنهادات مناسب ، ارتباطی موثر با مشتری ها بسازید. و اما خبر خوب آنکه خیل عظیمی از مشتریانی که مشترک پیامکی شما هستند ، در حقیقت مشتریانی ثابت برای تجارت شما خواهند بود. در اثبات این ادعا همین بس که تنها 5 درصد از مشترکین از این سرویس انصراف می دهند. ما به شما کمک خواهیم کرد که با این اطلاعات ، تجارتتان را گسترده تر کنید.

- پیام ها می توانند به صورت مکالمه و چت باشند

بعضی بازاریابان بر این باورند که هیچ راهی برای ارتباط دو طرفه از طریق پنل های پیامکی بین صاحبان تجارت و مشتری ها وجود ندارد .در  بعضی موارد ، حق با آنهاست اما با استفاده از پنل پیامکی ما ؛ مشتری ها مستقیما می توانند با شما از طریق پیامک ارتباط داشته باشند.

این بدان معنی است که شما فرصت های بیشتری برای گسترش تبلیغات تجارتتان دارید و با جامعه هدف خود ارتباط خوبی داشته و بازخورد مطلوب را از آن ها دریافت می کنید. پیشنهاداتی که از طریق پیامک ارسال می شوند تا چه اندازه موثر واقع خواهند شد؟ تحقیقات نشان می دهد که کوپن هایی ( برگه های تخفیف خرید ) که از طریق موبایل خریداری می شود ، ده برابر بیشتر از کوپن های چاپ شده یا آنلاین است. اگر دانشگاه شما در حال برگزاری یک سری کلاس است ، برای مثال شما میتوانید با استفاده از پنل پیامکی سریعا برای حضور در کلاس رزرو انجام دهید.

 - پنل پیامکی یک سامانه چند رسانه ای نیز هست

بازاریابی پیامکی تنها ارسال پیام های متنی نیست ، بلکه می تواند به همراه یک عکس ، لینک یک ویدئو یا یک فایل صوتی باشد. پیام های چند رسانه ای (MMS) به بازاریابان امکان استفاده از محتوای تصویری برای ترغیب مخاطبان و ترویج محتوای منحصر به فرد را می دهد. یک تئاتر ممکن است یک پیام تبلیغاتی راجع به فیلم روی پرده را به مخاطبان ارسال کند و به آنها امکان کلیک روی لینکی را بدهد که مخاطب را به وبسایت هدایت کرده و پس از مشاهده ی پیش نمایش فیلم ، به صورت آنلاین بلیط فیلم را خریداری کند. یک پیتزا فروشی با ارسال یک پیام متنی به همراه یک عکس از پیشنهاد ویژه ی روز مخاطبان را ترغیب به سفارش از طریق لینک ارسالی کند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171271920241250436152-18416;