وب سرویس احراز هویت شماره موبایل با اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

وب سرویس احراز هویت شماره موبایل با اس ام اس

در دنیای امروز دیگر ایمیل اهمیتش را از دست داده است و برای عضویت در اپلیکیشن های موبایل یا سایت های اینترنتی، ثبت نام در سایت از طریق شماره موبایل و با ارسال کدفعال سازی بروی گوشی موبایل انجام می شود.

خیلی از برنامه نویسان برای ارسال کدهای فعال سازی مشکلات زیادی دارد، گاهی اوقات پنل خط خدماتی ندارد و پیامک ارسال کد فعال سازی به دست مخاطب نمی رسد یا گاهی اوقات خطوط خدماتی انقدر سریع نیستد که بتوانند کمتر از 3 ثانیه پیامک را برای مخاطب ارسال کنند. در دنیای امروز سرعت بسیار مهم است از این رو سامانه پیامکی پارس گرین سیستم ارسال سریع پیامک با خطوط خدماتی را راه اندازی کرده است تا بتوانید خیلی سریع پیامک های کدفعال سازی ارسال نمایید.

 

افزونه‌های-کاربردی-اتصال-سایت-به-پنل-sms

 

اگر قصد دارید شماره موبایل کاربران سایت وردپرس استفاده کنید می توانید از افزونه هایی که در ادامه معرفی می شود استفاده کنید اما اگر از کد نویسی اختصاصی برای سایت و نرم افزار خود استفاده کرده اید ما وب سرویس های ارسال پیامک را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید از طریق وب سرویس پیامک soap ویا دیگر روش ها و نمونه کدهای وب سرویس پیامک خود را ارسال نمایید.

بهترین افزونه های احراز هویت شماره موبایل برای وردپرس

 - افزونه دیجیتس 

 - افزونه پنل کاربری پیشرفته وردپرس

 - افزونه مدیریت کاربران وردپرس 

 - افزونه تایید اجباری شماره موبایل

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171272320241459728098-31980;