پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

4 از 5 (3 نظر)

پنل ارسال پیامک تبلیغاتی

از گذشته تا به امروز هر کسب و کاری برای شناخته شدن و جذب مشتری نیاز به تبلیغات داشته است. همه ما می دانیم که هر چقدر هم در حرفه خود موفق باشیم تا زمانی که افراد از کسب و کار ما اطلاع نداشته باشند نمی توانیم مشتری جذب کینم.

تبلیغات همیشه موثرترین روش برای جذب مشتری بوده است. بسیاری از مشاوران در حوزه بازاریابی و تبیلغات بر این باورند که همیشه باید درصد قابل توجهی از سود خود را صرف تبلیغات کرد.

از گذشته تا به امروز تبلیغات روش های مختلفی را پیموده است. از چاپ تراکت و تبلیغ بر روی بیلبورد گرفته است تا دیوار نویسی و چاپ تبلیغ در روزنانه و مجلات.

امروزه این روش ها با توجه به هزینه نسبتا بالایی که دارند دیگر پاسخگو نخواهند بود.

در دنیای دیجیتال امروزی که به سختی می توان فردی را پیدا کرد که تلفن همراه نداشته باشد، بهترین و موثرترین روش تبلیغات پیامکی است.

آمار تحقیقات نشان داده است که میزان خوانده شدن تبلیغات پیامکی خیلی بیشتر از دیگر روش های تبلیغات است.

Sample-SMS-text

 

سامانه پیامک ویژه تبلیغات

سامانه پیام کوتاه با ایجاد امکانات پیشرفته در زمینه تبلیغات و بازاریابی به شما کمک می کند که در حوزه کسب و کار خود مشتری جدید جذب کنید و با روش های بازاریابی مشتریان فعلی خود را حفظ کنید.

در دنیای دیجیتال امروزی، همه کسب و کار ها به نوعی نیاز به سامانه پیامک دارند.از مدراس و آموزشگاهها گرفته تا فروشگاهها و مراکز دولتی برای ارتباط با همکاران خود نیازمند پنل اس ام اس می باشند.

با استفاده از سامانه پیامک شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید و تبلیغات خود را بر اساس بازار هدف خود انجام دهید.

سامانه پیامک  پارس گرین با پشتیبانی 24 ساعته به شما کمک می کند که تبلیغات پیامکی  کنید و از تبلیغات خود مشتری جذب کنید.

با استفاده از قابلیت ارسال پیامک به خطوط بلک لیست این اطمینان را به شما می دهیم که تمامی پیامک های شما به دست مخاطبین شما خواهد رسید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171273020241418794119-31948;