پنل اس ام اس انبوه

4.25 از 5 (4 نظر)

پنل اس ام اس انبوه

با پنل اس ام اس انبوه میتوانید بدون محدودیت، پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه و تکی ارسال کنید و مشتریان جدید جذب کنید.

با انتحاب دقیق منطقه های مختلف، هدفمند وبهینه تبلیغ ارسال کنید. ارسال از روی نقشه به شما کمک میکند تا یک منطقه را به راحتی هدفگذاری نمایید. 

پنل ارسال اس ام اس انبوه این امکان را به شما میدهد تا بتوانید به شماره های استان ها و شهر های مختلف کشور پیامک ارسال کنید.

ارسال-اس-ام-اس-انبوه

 


 

مزایای پنل اس ام اس انبوه:

صرفه جویی در وقت و هزینه اولین مزیت بزرگ استفاده از پنل اس ام اس انبوه است. بسیاری از کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند، می توانند با ارسال پیامک انبوه به اهداف بازاریابی و معرفی کسب وکار خود بپردازند.

علاوه بر آن با توجه به تعداد کثیر استفاده کنندگان از تلفن همراه، ارسال پیامک انبوه می تواند حجم گسترده ای از مخاطبان را تحت پوشش قرار دهد. بنابراین شما با هر هدفی که پیامک انبوه را ارسال کرده باشید، بازدهی آن بسیار بالا و تقریبا 95 درصد خواهد بود.

نرم افزار پیامک انبوه امکان ارسال پیام هدفمند را فراهم می کند ارسال پیامک انبوه منطقه ای ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و یا برای مشاغل خاص و ...  در این زمینه قرار می گیرد.

به کار گیری این سرویس امکان گزارش گیری و تحلیل آماری پیامک های ارسالی را برای شما ممکن ساخته و می توانید بازخورد آن را بررسی کنید.

 

سامانه-پیامک-نرم-افزار-اس-ام-اس-انبوه


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پانل اس ام اس انبوه کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127042024-568059280-17140;