پنل اس ام اس بیمه سینا

4.4 از 5 (5 نظر)

پنل پیامک بیمه سینا

برای معرفی بیمه و یا شعبه نمایندگی بیمه خود؛ می توانید از قدرت تبلیغات ارسال اس ام اس استفاده نمایید و به راحتی با استفاده از ابزار ارسال پیامک انبوه به محدوده های اطراف دفتر بیمه خود، آدرس و شماره دفتر بیمه خود را اطلاع رسانی فرمایید می توانید بر اساس نوع خدمات بیمه ای که ارائه می دهید، از قابلیت ارسال بر اساس سن و جنسیت استفاده نمایید و یا با استفاده از بانک های صنفی، به گروه خاصی از کسب و کارها پیام مورد نظر خود را ارسال فرمایید.

برخی دیگر از کاربرد های پنل اس ام اس برای دفاتر بیمه:

 - هشدار اتمام زمان بیمه و یا تمدید بیمه

برای این منظور بهترین و سریعترین راه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه میتوانید این هشدارها را به صورت خودکار ارسال کنید و دیگر نیازی نیست برای هر بار، ارسال را به صورت دستی انجام دهید.

 - دریافت اطلاعات درخواستی مشتریان از طریق پیامک

میتوانید با استفاده از تنظیمات سامانه ، امکان ارسال خودکار را تنظیم کنید تا مشتریان با ارسال عدد مشخص شده به خط اختصاصی تعریف شده، اطلاعات مورد نظر و یا آخرین وضعیت بیمه خود را دریافت کنند.

 - اطلاع رسانی مشتریان از اخبار و خدمات جدید بیمه

میتوانید با ارسال پیامک مشتریان را آخرین اخبار مربوط به بیمه و یا خدمات جدید خود آگاه سازید. حتی میتوانید برای ترغیب مشتریان به دریافت این پیامک ها، تخفیفی را در نظر بگیرید.

پنل-اس-ام-اس-بیمه-سینا

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

لطفا برای بهره مندی از امکانات پنل و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127472024211051710-16292;