پنل اس ام اس دندان پزشکان

4.25 از 5 (4 نظر)

پنل پیامک برای دندان پزشکان

استفاده از پنل اس ام اس در حوزه بهداشت و درمان مزایا و فواید بسیار زیادی را به همراه دارد و می تواند کسب و کار شما را در این حوزه رونق دهد و رضایت هرچه بیشتر بیماران و پزشکان و اعضای کارد درمانی را در پی داشته باشد.

استفاده از پنل اس ام اس در دندان پزشکی ها می تواند موجب ارتباط بهتر پزشک و بیمار، اطلاع رسانی پیامکی به بیماران ، تبلیغات پیامکی برای پزشکان و رونق کسب کار در حوزه بهداشت ، درمان و سلامت شود.

با امکانات فوق العاده پنل اس ام اس، مطب یا مرکز درمانی خود را از حالت سنتی در آورید و و زیرساخت های بهداشت و درمان را ارتقاء دهید.

ارتباط آسان تر پزشک و بیمار از طریق پنل اس ام اس

ارتباط پیامکی آسان میان بیمار و پزشک باعث افزایش اعتماد و ایجاد صمیمیت بین بیمار و پزشک شده و در نتیجه باعث همکاری بسیار بهتر بیمار و پزشکان می شود و با مدیریت زمان  طول درمان را کاهش می دهد.

با استفاده از راه کار ارتباط پیامکی، رنج بیمار به دلیل مراجعات بهتر و کارآمد تر کمتر می شود و همچنین موجب عدم هدر رفتن وقت گرانبهای پزشکان محترم می شود.

 

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-دندان-پزشکان

 

 


 

ارسال پیامک برای یادآوری نوبت:

شما می توانید به بیماران خود ، در روزی که بیمار نوبت دارد و در روز قبل یک پیامک یادآوری ارسال نمایید، در حال حاضر بسیاری از پزشکان ، مخصوصا دندانپزشکان به این نحو عمل می کنند که منشی های آنها با بیماران تماس می گیرند ، به جای اینکار می توانید دوبار در روز به کلیه کسانی که آن روز نوبت دارند با ذکر ساعت نوبت پیامک ارسال نمایید. و حتی از ابزار منشی خودکار جهت ارسال پیامک خودکار استفاده نمایند.

ارسال پیامک های پزشکی :

بیماران شما از اینکه شما پیامک های پزشکی مرتبط برای آنها ارسال نمایید بسیار استقبال می نمایند و این باعث می شود که از خدمات بیشتری بهره مند شوند و همیشه شما را در خاطر داشته باشند.

اس ام اس انبوه :

پزشکان محترم می توانند با استفاده از سیستم ارسال پیامک انبوه به محدوده مطب خود پیامک ارسال نمایند و به همه اشخاصی که در آن محدوده قرار دارند مطب خود را یادآوری نمایند.

ارسال-پیامک-send-sms

خرید پنل اس ام اس

اگر شما نیز خواهان افزایش کارایی خدمات پزشکی، بهداشت و سلامت هستید پنل اس ام اس یکی از بهترین، آسان ترین و ارزانترین راه کاری است که به شما معرفی می کنیم.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

 

لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

 

کد BSC : 66375117127162024-2054486818-16076;