پنل اس ام اس مخابرات

3.82 از 5 (764 نظر)

سامانه پیامک مخابرات

بازاریابی از طریق پنل اس ام اس به کسب و کارها کمک می کند تا در بازار رقابتی امروز دیده شوند می توان این کار را با تبلیغات از طریق پنل اس ام اس مخابراتی انجام داد بازاریابی در ارتباطات از راه دور بسیار هدفمند است و به شرکت ها کمک می کند تا کمپین تبلیغاتی با هزینه ای مقرون به صرفه ایجاد نمایند.

پیامک متنی یک راه آسان، ارزان و جذاب برای ارتباط گیری است ارسال انبوه پیامک متنی یکی از سرویس‌های پرکاربرد برای شرکت‌ها، نهادها و افرادی است که می‌خواهند محصولاتشان را با کمترین هزینه تبلیغ کنند. تبلیغی که نه آنقدر مثل تبلیغ در رسانه ملی، رسمی است و نه آنقدر مثل تبلیغ در شبکه‌های ارتباطی اینترنتی غیر رسمی است. با توجه به هزینه اندک تبلیغات پیامکی نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل است. در واقع پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب است که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد محیط آن یعنی سامانه پیامک خواهید شد.

پنل-اس-ام-اس-مخابرات

 

 

 
اپراتور ها  شرکت های پیامکی مخابرات

در ابتدا با کمترین هزینه فعالیت پنل اس ام اس تبلیغاتی خود را شروع کنید همان طور که بودجه شما رشد می کند روش های تبلیغاتی و بازاریابی از طریق پنل اس ام اس  نیز، می تواند تغییر کند.

شناخت بازار و مشتریانی که از طریق خرید پنل اس ام اس از مخابرات با آنها ارتباط برقرار می کنید؛ بسیار مهم است کسب اطلاعاتی مانند وفاداری مشتری ، ترجیحات و عادت هایش را سر لوحه کار خود قرار دهید.

در مورد آنچه مشتری می خواهد تحقیق کنید همچنین اطمینان حاصل کنید که به طور کامل از آخرین اطلاعات و آمار موجود در بازار استفاده می کنید.

پنل پیامک پارس گرین ابزاری جهت ارتباطات جمعی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغات است که در قالب یک وب سایت در محیط اینترنت تعبیه شده و بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را فراهم میکند.

 

 

فعالسازی پنل پیامک در کمتر از چند ثانیه

برای فعالسازی پنل پیامک از طریق تلفن همراه خود عدد 2000 را به لاتین به شماره پیامک 10001391 ارسال نمایید.

سپس با نام کاربری و رمز عبوری که دریافت می کنید وارد پنل پیامک شوید.

پس از تکمیل اطلاعات و انتخاب شماره می توانید پنل خود را شارژ و آن را تست کنید.

ثبت-نام-در-پنل-پیامک

 

 

دسترسی به بانک اطلاعاتی جامع

مسئله مهم در میان شرکت‌های اپراتور ارسال انبوه پیامک‌های متنی، مسئله دسترسی و دارا بودن یک لیست جامع از شماره‌های تلفن همراه مخاطبان عام است ، لیستی که تفکیک قابل قبولی از مناطق مختلف ایران داشته باشد و شامل جامعه فراگیری از مخاطبان باشد. پنل پیامک پارس گرین بانک اطلاعاتی جامع را در اختیار شما قرار میدهد.

ارسال-پیامک-مخابراتی
 

 

مطالب مرتبط :

   -  سامانه ارسال پیامک

   - وب سرویس ارسال اس ام اس

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت ثبت نام و فعال سازی پنل پیامکی پارس گرین عدد 2000 را به سامانه10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید:

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 66375117123512024648091371-11796;