پنل پیامکی برای دفاتر بیمه

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربردهای بازاریابی پیامکی برای دفاتر بیمه

حتی اگر قبول کنید که بازاریابی پیامکی یک روش مناسب برای تبلیغ و خدمت‌رسانی است، باز هم این سوال پیش می‌آید که کاربردهای این ابزار در تجارت شما چیست و به چه نحوی می‌توانید از آن بیشترین بهره را برد؟ خوب است به این منظور بیشتر در مورد کارائی‌های مختلف پیامک و همچنین نکاتی برای گرفتن بازده بیشتر از آن صحبت کنیم.

بازار هدفتان را نسبت به مزایا و خدمات بیمۀ خود آگاه کنید. شما می‌توانید با استفاده از بانک شماره طبقه‌بندی شده در پنل پیامک (بر اساس شهر، کد پستی، مشاغل و …) به بازار هدف خود ارسال انجام دهید و مشتریان را از خدماتی که ارائه می‌دهید آگاه نمائید. به این ترتیب می‌توانید بازار هدف را از وجود خود آگاه کرده و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب نمائید.

زمان اتمام بیمه را به مشتری اخطار دهید و از او درخواست تمدید کنید. پیامک بهترین و سریع‌ترین ابزار موجود برای این منظور است. پیغام شما بلافاصله توسط مشتری دریافت می‌شود و وقت چندان زیادی از طرفین گرفته نخواهد شد. نکتۀ فوق‌العاده این است که با تنظیم سامانه، ارسال پیامک به صورت کاملا خودکار انجام می‌پذیرد و نیازی نیست هر ارسال خود را به صورت دستی انجام دهید. به این ترتیب می‌توانید تمام یادآوری‌های لازم را به مشتریان کرده و مطمئن باشید که همه چیز به بهترین نحو اداره می‌شود.

مشتری می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را از سرویس پیامکی شما دریافت کند. کافی است امکان پاسخگوی خودکار پیامکی را برای سامانۀ خود فعال نمائید و تنظیمات لازم را انجام دهید. به این ترتیب مشتری می‌تواند با ارسال یک کلمه یا عدد بخصوص به خط اختصاصی شما از آخرین وضعیت بیمه خود و سایر اطلاعات مربوطه مطلع گردد.

SMS-panel-for-insurance-offices

sms-Insurance-سامانه-پیام-کوتاه-بیمه

در مناسب‌های مختلف به مشتریان خود پیام تبریک و تهنیت ارسال نمائید. این یک روش خوب برای نزدیک شدن بیشتر به مشتریان است. به این ترتیب مشتری متوجه خواهد شد که به یادش هستید و برایش ارزش قائلید. شما حتی می‌توانید بواسطۀ پیامک تولد مشتری را تبریک بگوئید و او را غافلگیر نمائید.

خدمات و امکانات جدید خود را به اطلاع مشتریان برسانید. شما می‌توانید با پیامک مشتریان را از جدیدترین خدمات خود مطلع کنید و پیشنهاد دریافت این خدمات را به آنها بدهید. حتی می‌توانید برای گرفتن بازدهی بیشتر یک تخفیف ویژه برای مشتریان خود در نظر بگیرید و آنها را بیشتر به دریافت این خدمات جدید ترغیب کنید.

با مشتری خود یک ارتباط دو سویه داشته باشید. پیامک به شما اجازه می‌دهد یک رابطه دو طرفه با مشتریان داشته باشید و علاوه بر ارسال، پیام های آنان را نیز دریافت کنید. به این ترتیب مشتری می‌تواند پیشنهادات و انتقادات خود را برایتان ارسال نماید و در بهبود هر چه بهتر خدمات شما مشارکت داشته باشد. همچنین پیامک امکان داشتن یک رابطۀ صمیمی با مشتری را به شما می‌دهد. ذکر نام مشتریان در پیامک‌ یک روش خوب برای ایجاد صمیمیت بیشتر به حساب می‌آید.

 

علاوه بر موارد ذکر شده، پیامک امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از مشتریان بابت انتخاب خود تشکر نمائید، آنان را از رویدادهای ویژه با خبر کنید، پیشنهادات مختلفی به آنان بدهید، برای ارتباط با کارمندان از پیامک استفاده کنید و …

تمام موارد گفته شده در این مقاله برای شرکت‌های بیمه عمر، بیمه ماشین، بیمه آتش‌سوزی و ... کاربرد دارند. با استفاده از این راهکارهای تبلیغاتی مشتریان جدید جذب کنید، برند بسازید و فروشتان را بیشتر کنید.

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت استفاده از پانل پیامک انبوه کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127582024657197099-17168;