پنل پیامک رایگان برای انتخابات شورا های شهر و ریاست جمهوری

4 از 5 (3 نظر)

واگذاری پنل پیامک رایگان برای انتخابات

با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات شورا های محترم شهر و انتخابات ریاست جمهوری ، به اطلاع میرساند سامانه پیام کوتاه پارس گرین همانند دوره های گذشته آماده ارائه خدمات و ارائه پنل پیامک برای انتخابات ، به نماینده های محترم شورای شهر و نامزد های محترم ریاست جهوری برای ارسال پیام های تبلیغاتی و منطقه ای میباشد.

در نظر داشته باشید شما با در اختیار داشتن  3 خط خدماتی اشتراکی  و خط ارسال سیم کارتی ، ارسال به صورت منطقه ای و کشوری، ارسال پیام صوتی میتوانید پیام های خود را به دست مخاطبین حتی مخاطبینی که پیام های تبلیغاتی خود را غیر فعال کرده اند نیز ارسال نمائید.

برای هر پنل خطوط اختصاصی ارسال و دریافت نیز در نظر گرفته شده است که میتوانید به مخاطبین از خطوط اختصاصی نیز پیامک ارسال نمائید ، این خطوط قابلیت دریافت را نیز خواهد داشت و میتوانید در نظر سنجی ها و آمار های خود نیز از این خطوط بهره مند شوید.

 

Free-SMS-panel-for-city-council-and-presidential-elections

 - بوسیله پیام صوتی میتوانید پیام های خود را با صدای خود به دست مخاطبین خود با کمترین تعرفه ارسال ثانیه ای برسانید.

 - با استفاده از امکان ارسال سن و جنسیت نیز شما قادر خواهید بود جنسیت و سن گیرنده خود را نیز انتخاب و ارسال را هدفمندتر انجام دهید.

 - با استفاده از امکان ارسال از روی نقشه میتوانید از روی نقشه به شهر ها و کلانشهر ها به سادگی و با انتخاب محل مورد نظر پیام های خود را ارسال فرمائید.

 - توسط ارسال منطقه ای کشوری میتوانید به کوچکترین شهرستان ها ، حتی روستاهای موجود پیام های خود را ارسال نمائید و بتوانید به صورت هدفمند ارای خود را دریافت کنید.

 - طرح های تخفیف تعرفه و خطوط خدماتی برای ارسال پیام های انتخاباتی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127452024-494930544-31932;