پنل پیامک مخابرات

4.4 از 5 (5 نظر)

پنل پیامکی مخابرات

فعال سازی و استفاده از پنل پیامک مخابرات یک راه آسان و سریع برای رسیدن به شماره های کل مشتریان در یک زمان با یک پیام واحد است. ارسال پیامک تبلیغاتی یک راه برای برقراری ارتباط خصوصی بین یک شرکت یا موسسه با مشتریانش است. به شرط آنکه، پیام شخصی سازی شده و نام مشتری نیز نوشته شود.

پس از اینکه مجوز ارتباط را از مشتریان خود گرفتید، باید تصمیم بگیرید که چه افرادی را می خواهید هدف قرار دهید. و چه چیزی را می خواهید به آنها بگویید. هدف قرار دادن، همانند سایر روش های بازاریابی، مهمترین عنصر استراتژی در اس ام اس تبلیغاتی است.

در ابتدا با کمترین هزینه فعالیت پنل پیامک خود را شروع کنید همان طور که بودجه شما رشد می کند روش های تبلیغاتی و بازاریابی از طریق پیامک  نیز، می تواند تغییر کند.

شناخت بازار و مشتریانی که از طریق خرید پنل پیامک از مخابرات با آنها ارتباط برقرار می کنید؛ بسیار مهم است کسب اطلاعاتی مانند وفاداری مشتری ، ترجیحات و عادت هایش را سر لوحه کار خود قرار دهید.

پنل پیامک پارس گرین ابزاری جهت ارتباطات جمعی و ارسال پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغات است که در قالب یک وب سایت در محیط اینترنت توسط مخابرات تعبیه شده و بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی قابلیت ارسال و دریافت پیامک را فراهم میکند.

 

پنل پیامکold

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای برخورداری از این امکانات سامانه کافیست عدد 2000 را به 10001391 ارسال فرمایید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 663751171273320242047349057-16964;