ارسال اس ام اس از گذشته تا به امروز

4.25 از 5 (4 نظر)

پیامک از گذشته تا به امروز

سرویس پیامک که بر روی شبکه ارتباطات (تلفن های همراه و ثابت) ارایه می شود که به وسیله آن مشترکان قادر خواهند بود به یکدیگر پیام های نوشتاری ارسال کنند.

پیامک یا اس‌ام‌اس (به انگلیسی: Short Message Service)  سرویسی برای تبادل پیام‌های متنی از طریق تلفن‌های همراه (و برخی وسیله‌های همراه دیگر مانند راینهٔ جیبی) و گاه برای رایانه‌های شخصی) است. پیام کوتاه یکی از فعالیت‌های پرسود برای شرکت‌های مخابراتی محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۱۲ درآمد حاصل از این خدمات به ۶۷ میلیارد دلار در سال برسد.

تاریخچه ای مختصر از پیامک:

سال 1984: پیامک توسط Friedhelm Hillebrand و  Bernard Ghillebaert با هدف انتقال پیام های کوتاه با کمترین هزینه اختراع شد.
سال 1985: پیامک به طور رسمی معرفی شد اما طول آن همانطور که گفته شد 160 کاراکتر در نظر گرفته شد تا مناسب پهنای باند آن زمان باشد.
سال 1992: اولین پیام متنی از یک کامپیوتر به یک تلفن همراه با مضمون "کریسمس مبارک" ارسال شد.
سال 1994: شروع پیام رسانی بین دو تلفن همراه.
سال 1997: شرکت فنلاندی نوکیا، اولین تلفن همراه مجهز به صفحه کلید الفبایی را معرفی کرد.
سال 1998: یک طراح ژاپنی، اولین شکلک (emoji) را طراحی و ارسال کرد.
سال 2001: شرکت J-phone (شرکت سهامی Sharp ) اولین پیام تصویری را توسط دوربین تعبیه شده روی تلفن همراه مدل J-SH04  معرفی کرد.
سال 2002: شرکت سونی اریکسون اولین پیام تصویری (MMS) را ارسال کرد.
سال 2007: میزان رد و بدل پیامک در یک روز در سراسر جهان به آمار یک میلیارد رسید.

Getting-customer-number

پیامک در دنیای امروز:

امروزه، پیامک تنها یک پیام رسان معمولی نیست، بلکه با استفاده از بازاریابی پیامکی، راهی برای رشد و نمو تجارت هاست.

پیامک، ویژگی ها و مزیت های بی نظیری دارد که یک بازاریاب نظیر آنرا در سایر رسانه ها نیز نمیتواند پیدا کند. برای مثال، ارزان ترین راه برای ارتباط با مشتری، پیامک است. استفاده آن آسان و در صورت اجازه ی ارسال پیام، قطعا میلیارد ها کاربر در دسترس شما هستند.

سایر ویژگی ها که به عنوان مزیتی برای تجارت شما محسوب می شوند عبارتند از:

ارسال و دریافت فوری: در هر ساعت از روز و یا در هر روز از هفته پیام خود را ارسال کنید و از دریافت و خوانده شدن آن تنها ظرف چند ثانیه مطمئن باشید.

برندینگ (نام تجاری): قبل از اینکه پیامی ارسال کنید، از شما خواسته می شود تا نام مخصوص به خود یا حتی یک پنل پیامکی را برای پیام های کوتاه خود انتخاب کنید.از این فرصت برای شخصی سازی نام تجاری و تصویر تجارت خود استفاده کنید.

خودکارسازی (اتوماسیون): با استفاده از ویژگی ارسال خودکار پیامک، هیچگاه فرصت ارسال پیام تبریک تولد، مشاوره های مهم و یا اطلاعیه ها را به مشتری های خود از دست نمی دهید.

گزارش و ردگیری: پنل پیامکی، گزارش ها و تحلیل های مفیدی دارند که با استفاده از آنها می توانید وضعیت ارسال پیامک هارا لحظه به لحظه مشاهده کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127232024574351853-18420;