اس ام اس تبلیغاتی چیست

4.25 از 5 (4 نظر)

پیامک تبلیغاتی چیست؟

 

هر چند کلمه تبلیغات به قدری تکرار شده که یک امر بدیهی به نظر می رسد و هیچ کسی در معنی آن کنکاشی جدی نمی کند اما بد نیست در ابتدای سخن تعریفی کوتاه از آن ارائه دهیم. تبلیغات یک شکل صوتی یا بصری از ارتباطات بازاریابی است که پیام تبلیغاتی را برای معرفی یا فروش محصول، خدمات یا ایده بکار می برند. حامیان تبلیغات معمولا کسب و کارهایی هستند که مایل به تبلیغ محصولات یا خدمات خود می باشند. افراد با تبلیغات در حال تلاش برای تاثیر بر رفتار خرید مشتریان هستند. در واقع هدف از تبلیغات در کسب و کار جذب مشتریان جدید بنا به تعریف بازار هدف و رسیدن به آنها از طریق یک مبارزات تبلیغاتی موثر است.

تبلیغات پیامکی چیست ؟

یکی از روش های تبلیغاتی محصولات شما تبلیغات پیامکی می باشد که در عین سادگی بسیار ارزان بوده و همچنین در کوتاه ترین زمان ممکن تاثیر استفاده از آن را در فروش محصولات و خدمات خود مشاهده خواهید کرد. در این روش شما نیاز به پنل پیامکی دارید که سامانه پیام کوتاه پارس گرین این امکان را کاملا رایگان در اختیار همه افراد قرار میدهد. پس از ثبت نام اقدام به شارژ سامانه خود کرده سپس متن پیامک خود را به همه لیست گیرندگان وارد کرده و پیامک را ارسال می کنید. پیامک شما در مدت چند دقیقه به همه گیرندگان ارسال می شود.

What-is-promotional-SMS

مزایای پیامک تبلیغاتی

امروزه تلفن های همراه به عنوان هویت اشخاص تلقی می شوند و نزدیکترین راه برای دسترسی به اشخاص و ارتباط مستقیم با آن ها تلفن همراه هر فرد است. پیامک تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین روش ها در جذب مشتری می باشند چرا که چک کردن پیام های دریافتی یکی از کارهایی است که افراد در طول روز حتما به آن می پردازند. البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که ارسال بیش از حد SMS تبلیغاتی باعث می شود که افراد نسبت به شما بی اعتماد شده و رضایت نداشته باشند و در نتیجه پیامک های شما را اسپم بشناسند. برای مثال بیشتر افراد به دنبال مسدود کردن پیام ایرانسل و همراه اول می گردند و این موضوع به دلیل زیاد از حد بودن تبلیغات این دو شرکت می باشد.

پیامک های تبلیغاتی طول کوتاهی دارند و حداکثر ۷۰ کاراکتری هستند. همین موضوع باعث می شود که کاربر وقت خود را صرف خواندن پیام کند. تبلیغات دیگری که در چهارچوب تبلیغات دیگری ارائه می شوند معمولا طولانی هستند و کاربر را ترغیب به دانستن مطلب نمی نمایند. علاوه بر این ارسال پیامک تبلیغاتی فواید دیگری دارد که به شما به صورت موردی اعلام می کنیم.

  • - به دلیل کوتاه بودن مطلب پیچیدگی آن کم شده و مشتریان در مطلب گم نمی شوند و به احتمال زیاد منظور تبلیغ شما را درک خواهند کرد.
  • - پیامک شما به عنوان اسپم شناخته نخواهد شد و برای اسپم کردن پیامک شما کاربر باید تنظیمات خاصی را بر روی گوشی خود انجام دهد.
  • - هزینه پیامک انبوه نسبت به حالت معمولی ارسال پیام بسیار ارزانتر بوده و نسبت به سایر روش های تبلیغات نیز بسیار ارزانتر و سریعتر می باشد.
  • - پیامک تبلیغاتی حافظه خاصی را اشغال نمی کند و معمولا برای مدت زیادی در حافظه تلفن مشتریان باقی می ماند.
  • - پیامک انبوه نیاز به توزیع کننده خاصی مثل توزیع کننده بروشورهای تبلیغاتی ندارد.
  • و …

امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای اقشار خاص جامعه

سامانه های ارسال پیامک انبوه امکانات کنترلی خوبی را در جهت ارسال پیامک انبوه در اختیار شما قرار می دهند. یکی از این موارد امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار خاص جامعه است. در هنگام ثبت نام و دریافت خط جدید قطعا اپراتور ثبت نام اطلاعات شما را به طور کامل دریافت و در سیستم ثبت می کند. این اطلاعات می توانند در سامانه های تبلیغاتی تفکیک شده و به شما این امکان را می دهند که با توجه به نوع کسب و کارتان ارسال پیام را به کاربران خاصی محدود کنید. از جمله این دسته بندی ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی به اقشار خاص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • - ارسال پیامک در یک منطقه خاص برای مثال استان یا شهر بخصوص
  • - ارسال پیامک بر حسب کدپستی
  • - ارسال پیامک به صاحبان مشاغل خاص و صنف کاری بخصوص
  • - ارسال پیام بر اساس بازه سنی افراد
  • - ارسال بر اساس جنسیت کاربران
  • - ارسال پیام به مالکان خط اپراتور بخصوص از جمله ایرانسل، همراه اول و …

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171274920241604243771-18480;