پیامک سفید یا باشگاه مشتریان

4.25 از 5 (4 نظر)

پیامک سفید یا باشگاه مشتریان

شاید شما هم زمانی که در حال استفاده از سامانه پیامکی هستید با واژه های پیامک سفید و باشگاه مشتریان مواجه شده و از تفاوت آنها خبری نداشته باشید.

با استفاده از ابزار باشگاه مشتریان و ارسال پیامک عضویت باشگاه ، از این زمان به بعد شما می توانید پیامک های خود را به مشتریانتان ارسال نمایید.

در باشگاه مشتریان با برقرای ارتباط پایدار با کاربران خود میتوانید متن های خود را جهت اطلاع به مشتریانتان ارسال کرده و مشتریان شما هم می توانند در صورت عدم نیاز به دریافت پیامک این سرویس را لغو کنند. بدین شکل مشتریان می توانند در بسیاری از خرید ها شماره موبایل را برای اضافه شدن در باشگاه مشتریان در اختیار شما قرار دهند تا به آنان از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید . در این جمع تنها مشتریان قرار دارند کسانی که خریدی انجام داده اند و آن باشگاه و برند را می شناسند.

ابزار پیامک سفید مخصوص برنامه نویسان می باشد که متونشان کاملا وجه اطلاع رسانی داشته و پیامکشان به هیچ وجه حالت تبلیغاتی ندارد، میتوانند از این ابزار جهت ارسال پیامک استفاده نمایند، و پیام هایشان را به مخاطبین ارسال کنند.

ابزار های باشگاه مشتریان و پیامک سفید هر دو جهت ارسال پیامک به شماره های بلک لیست می باشد ولی در عملکرد تفاوت هایی بین این دو ابزار وجود دارد.

 

دلیوری-ارسال-پیامک-instant-delivery

 

warning-signs مشتریان گرامی اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که هدفتان، ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره هایی هست که پیامک خود را مسدود کردند به اطلاع شما می رسانیم امکان ارسال چنین پیام هایی فراهم نمی باشد زیرا بر خلاف قوانین رگولاتوریست.

جهت تغییر خط خدماتی اختصاصی ویژه شرکت ها و سازمان ها برای ارسال پیامک های مانند پیام های سفید ، باشگاهی ، سررسید ، چک ، کد و به طور کلی پیام های غیر تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

جهت ثبت نام و استفاده از پیامک سفید و باشگاه مشتریان می توانید عدد 2000 را به سامانه 10001391 ارسال کنید و یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-پنل-اس-ام-اس

کد BSC : 66375117127042024-1707983175-16932;