چرایی استفاده از سامانه پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

چرایی استفاده از پیامک

امروزه تعداد شرکت هایی که از سامانه پیامک استفاده می کنند در حال افزایش است. در واقع علت افزایش پیدا کردن استفاده از پیامک می تواند نشانه تاثیر گذاری و کاربردی بودن آن بین استفاده کنندگان باشد صاحبان مشاغل ، بازاریاب ها و فروشندگان بطور مداوم در جستجوی روش های مؤثرتر و کارآمد تر برای بازاریابی خود و قرار گرفتن در معرض ثبت نام مخاطبان جدید و یا فروش هستند. آنها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود پاسخگویی و بازدهی بیشتر در سرمایه گذاری های بازاریابی خود هستند .

و در سالهای اخیر ، این به معنای تلاش برای بازاریابی پیامکی است. چراکه مصرف کنندگان هرگز از دستگاه های تلفن همراه خود دور نیستند. همانطور که جیک جفری ، رئیس طراحی و بازاریابی در Text Marketer ، اظهار داشت ، “تلفن قابل حمل نحوه ارتباط ما را تغییر داده است. تلفن هوشمند نحوه زندگی ما را تغییر داده است.”

روابط تنگاتنگ امروزی مصرف کنندگان با تلفن های همراه خود باعث شده است تا مشاغل از طریق تلفن های همراه راه هایی برای همکاری و برقراری ارتباط با مشتریان پیدا کنند. همانطور که توسط مجله بازاریابی دیجیتال گزارش شده است  به نظر می رسد ، ۷۵٪ از مردم مایلند پیشنهادات مشاغل مختلف را از طریق اسام اس دریافت کنند.

مشاغل با دادن آنچه مخاطبان می خواهند ، از طریق تلفن همراه خود ارتباط برقرار کنند ، در بازاریابی پیامکی موفق می شوند. برخی از  آمار و ارقام شگفت آور هستند: ۹۸٪ از کل پیام های متنی خوانده می شوند که میزان پاسخگویی آن تا ۴۵٪ است.

و به دلیل ماهیت شخصی تلفن همراه و اینکه هرگز از دست مصرف کنندگان دور نیست ، آن آمار بالای پاسخ دهی تقریباً به فوریت قابل دستیابی ست . برخلاف ایمیل ، بازاریابی مستقیم ، رسانه های اجتماعی یا سایر کانال های بازاریابی ، بازاریابی پیامکی هنوز سریع ترین روش ممکن است به خصوص در ایران با اتفاقات غیر منتظره ای مانند قطع و سرعت پایین اینترنت.

Buy-SMS-panel

 

۹۰٪ پیام های متنی در مدت سه دقیقه پس از تحویل خوانده می شوند .

اما، با وجود تمام پتانسیل هایی که بازاریابی پیامکی در اختیار شما قرار می دهد ، باید مراقب باشید از آن سوءاستفاده نکنید و یا اشتباه نکنید چراکه باعث ناراحتی مشتریانتان خواهید شد. یک راه درست وجود دارد ، که وفاداری را ایجاد می کند و باعث فروش می شود. و یک روش اشتباه وجود دارد ، که باعث می شود روابط مشتری با شما تضعیف گردد. در ادامه به سه مورد مهم در هنگام اجرای کمپین های پیام کوتاه می پردازیم:

 - آن را شخصی کنید

باعث شوید مشتریان احساس ویژه کنند. به طور غیر مستقیم اشاره کنید که به آنها اهمیت می دهید – و اینکه پیام بازاریابی شما مستقیماً برای آنها ارسال شده است و فقط آنها ، مهمترین مشتریان شما هستند.

انجام این کار به ایجاد روابط خوب کمک می کند که می تواند مصرف کنندگان را به مشتریانی وفادار تبدیل کند که احتمال برگشت بیشتری دارد. بنابراین از اسم آنها در پیام های خود استفاده کنید ، پیشنهادات ویژه VIP و پیشنهادات تولد شخصی را برای آنها ارسال کنید …

شما همچنین می توانید برخی از موارد شخصی دیگر ، مانند مراجعه به آخرین سبد خرید و پیشنهاد  محصولاتی که آنان تمایل بیشتری به خرید را دارند ، درج کنید.

 - آن را مرتبط کنید

ارسال مطالب / پیام های نامربوط به مشتری راهی خوب برای اذیت کردن آنها و نشان دادن این موضوع است که شما به آنها اهمیتی نمی دهید. درست همانطور که ارسال ایمیل کلی و انبوه  به ندرت کار می کند ، ارسال پیامک های تبلیغاتی برای همه بدون اینکه مناسب مشتری شما باشد به ندرت کار می کند.

مثلا در مورد آخرین مدل مانتو یا دامن پیغامی به آقایان ندهید. چرا که تنها وقت و هزینه شما را هدر می دهد. بنابراین پایگاه داده مشتری خود را به گروههای مختلفی تقسیم کنید: مرد ، زن ، سن ، علایق ، خریدهای قبلی و غیره.

انجام این کار به شما کمک می کند تا اطلاعات درستی از هویت مشتری خود بسازید تا بتوانید محتوای مربوطه را  ارسال کنید و موارد مرتبط را که دوست دارند پیشنهاد کنید.

به عنوان مثال: “صبح بخیر سارا ، ما به تازگی خط تولید  تابستانی جدید خود را با لباس های جدید ، راه اندازی کرده ایم ،تا  امسال بی نظیر به نظر برسید- www.Damin.com”

 - آن را به موقع ارسال کنید

زمان بندی پیام بازاریابی شما می تواند برای موفقیت و پاسخ آن ضروری باشد. هیچ کس نمی خواهد پیامی را در ساعت ۳ صبح دریافت کند. این باعث ناراحتی مشتریان می شود ، و سبب میگردد به سرعت مشتریان خود را از دست بدهید.

Why-use-SMS

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127322024-2123894491-18120;