چند راه ارسال پیامک به بلک لیست

4.5 از 5 (6 نظر)

روش-های-ارسال-پیامک-به-بلک-لیست

سه راه اصلی ارسال پیامک به بلک لیست

  • در روش اول از سیم کارت مخصوص جهت ارسال این نوع پیام ها استفاده می شود.
  • در روش دوم با کمک خط خدماتی ارسال پیام انجام می شود. در مقالات قبلی به بهترین نمونه خط 9000 برای ارسال پیامک تبلیغاتی اشاره کردیم.
  • در روش سوم بدون نیاز به خدماتی کردن خط و با استفاده از پنل پیامک صوتی پارس گرین میتوانید تبلیغات و یا اطلاع رسانی های خود را انجام دهید.
     

ارسال پیامک به بلک لیست از سه روش امکان پذیر است.

ارسال پیامک از طریق سیم کارت جهت ارسال پیام های تبلیغاتی یکی از به صرفه ترین و ساده ترین راه ها می باشد. پیامک های غیر تبلیغاتی نیز از راه خطوط خدماتی به بلک لیست ارسال می گردد. پس تا به این جا متوجه شدیم که سیم کارت های مخصوص ارسال پیامک به بلک لیست دارای قیمت های مناسب تبلیغات و ویژگی های مناسب برای این کار است.

روش دوم استفاده از پنلهای ارسال پیامک و استفاده از خطوط خدماتی است. این خطوط ویژه برای ارسال پیامهای اطلاع رسانی ، یادآوری اقساط ، تبریک سالگرد تولد ، پیامکهای واریز و برداشت حسابهای بانکی ، ارسال کدهای otp یا رمز یکبار مصرف و ... استفاده می شود زیرا این نوع پیامها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و در هر صورت باید به دست مخاطبان برسند در صورتی که خطوط پیامکی عادی امکان ارسال پیام به مخاطبینی که شماره آنها در بلک لیست مخابرات ثبت شده است را ندارند.

با استفاده از پیامک صوتی پارس گرین نیز میتوانید بدون هزینه خرید خدماتی میتوانید به مخاطبین خود پیام ارسال کنید.

telephone

مشاوره-رایگان


هر کدام از روش های گفته شده مزایا و معایبی را دارا هستند.

مزایا و معایب سیم کارت ها برای ارسال پیامک به لیست سیاه

امکان ارسال پیامک به بلک لیست از مسیر سیم کارت بدون نرم افزار یا سخت افزار خاصی به سادگی میسر خواهد شد. و شما تقریبا میتوانید اطمینان داشته باشید که پیامک شما حتی به مخاطبی که در لیست سیاه مخابرات قرار دارد نیز خواهد رسید.

بزرگ ترین عیب این روش هزینه بر و غیر قانونی بودن آن در برخی کشورها است.

همچنین سرعت ارسال پیامک در این روش به نسبت خطوط اینترنتی بسیار بسیار پایین است.

بدون نرم افزار شما نمیتوانید گزارشگیری کاملی از پروسه ارسال خود داشته باشید.

شماره پیامکی که با آن پیامهای سازمانی خود را ارسال میکنید مانند همان سیمکارت های معمول است و اینطور به نظر میرسد که شما شخصا پیامکی را ارسال کرده اید در صورتی که شماره های های اینترنتی با سرشماره 1000 یا 2000 یا 3000 و ... ارسال میشود .

در نتیجه این روش بسیار قدیمی دیگر بازدهی خوبی از نظر زمان و هزینه برای شما نخواهد داشت .


ارسال-به-بلک-لیست-blacklist

مزایا و معایب خطوط خدماتی برای ارسال پیامک به بلک لیست

واقعیت این است که امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی در انواع خطوط خدماتی وجود دارد. عده ای از افراد نیز برای ارسال حجم زیادی از این نوع تبلیغات معمولا از انواع خطوط خدماتی استفاده می کنند.
برای خدماتی کردن خطوط تبلیغاتی معمولی لازم است از روش ارائه سفته استفاده شود. تنها راه تضمینی ارسال پیامک به بلک لیست از طریق خطوط خدماتی بدون سفته، بهره گرفتن از خط 9000 است. امکان ارسال پیام به خطوط مسدود شده، ارسال پیام های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی در حجم زیاد از مهم ترین مزایای این خطوط است.
 مهم ترین عیب آن نیز محدودیت استفاده خط 9000 برای امور تبلیغاتی است. مزیت مهم دیگر آن ایجاد امکان ارسال پیام های اطلاع رسانی برای طیف وسیعی از مردم است. بانکی که در آن حساب باز می کنید، از طریق این نوع خطوط خدماتی برای شما پیام های اطلاع رسانی را ارسال می کند. همان طور که می بینید قابلیت این خطوط خیلی بیشتر از ارسال پیامک به بلک لیست است.

 

voice-sms-ارسال-پیام-صوتی-توکن-نرم-افزاری-کپچای-صوتی

مزایا و معایب پیامک صوتی برای ارسال پیامک به لیست سیاه

با فعالسازی پیامک صوتی پارس گرین قادر خواهید بود بدون محدودیت به کاربران خود پیامهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارسال کنید.

تنها عیب این روش سرعت کمتر آن نسبت به ارسال پیامک متنی است

در این روش بدون پرداخت هزینه های مازاد خطوط خدماتی و سفته و تعهدهای بسیار زیاد می توانید به جامعه هدف خود به صورت نامحدود پیام ارسال کنید.

 

کد BSC : 663751171273020241668354661-32368;