چگونه بدون داشتن سرمایه کسب درآمد کنیم

4.25 از 5 (4 نظر)

چگونه بدون سرمایه کسب درآمد کنیم

راه انداختن هر کار تازه ای سرمایه می خواهد اما نه سرمایه بالا، سرمایه اصلی افرادی که این روزها به اسم موفق و سرمایه دار می شناسیم شان هوش، زمان سنجی ، ابتکار می باشد. در این مقاله به کسب درامد از طریق سامانه پیام کوتاه می پردازیم.

همکاری در فروش روشی نوین جهت شروع یک کار جدید می باشد. همکاری در فروش نیاز به سرمایه ی مالی ندارد و شما هیچ هزینه ای برای استفاده از این ابزار پرداخت نمی کنید. تنها کافیست به صورت رایگان در سامانه پیامکی ثبت نام کرده و پس از ثبت نام درخواست نمایندگی دهید تا سامانه شما از حالت عادی به نمایندگی تبدیل شود تا بتوانید علاوه بر اضافه کردن کاربر آن را مدیریت کنید. و در ادامه در جهت جذب مشتری تنها کاری که می بایست انجام دهید بازاریابی می باشد. می توانید از طریق شبکه های مجازی ، چاپ تراکت با کمترین هزینه و پخش آن در فروشگاه ها و شرکت ها تبلیغات شماره اختصاصی خود را جهت اضافه شدن به پنل نمایندگی ارائه دهید ویا از داخل پنل خود اقدام به ثبت نام مشتری نمایید.

50 درصد از مبلغ سود خرید های کاربران بازاریابی شده ی شما به حساب شما واریز می گردد. شما می توانید به صورت واریز به حساب و افزایش شارژ از مبلغ بدست آمده از بازاریابیتان استفاده نمایید.

اضافه کردن کاربر زیر مجموعه نیاز به نیروی انسانی ندارد زیرا نیروی پشتیبانی سامانه پیامکی پشتیبانی تمامی کاربران بازاریابی شده شما را بر عهده داشته و هیچ نیازی به گذاشتن زمان و یا رفع مشکلات کاربران بازاریابی شده از سمت شما وجود ندارد. چرا که پس از ثبت نام کاربر از بخش فروش شرکت پارس گرین با مشتری تماس گرفته شده و راهنمایی لازم جهت خرید پنل نیز ارائه می گردد.

همکاری-در-فروش

از آنجا که نیازی به رفع مشکلات کاربران از سمت شما وجود ندارد نیازی به تجربه و یا تخصص خاصی نمی باشد. تنها تعرفه ها و نحوه ی ارسال پیامک و توضیحات اولیه ای جهت بازاریابی نیاز است که می توانید از طریق مطالعه ی مقالات ما و یا سوال از همکارن پشتیبان به آسانی اطلاعات لازم را فرا بگیرید.

 


لطفا برای بهره مندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه جامع پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام

کد BSC : 66375117127242024-1820460269-16596;