کاربرد پنل اس ام اس برای خشکشویی ها

4.5 از 5 (6 نظر)

کاربرد سامانه پیامک برای خشکشویی ها

کاربرد سامانه پیامکی برای خشکشویی ها هم برای گسترش کسب و کار و هم برای انجام تبلیغات کارآمد می باشد و همچنین برای ارتباط با مشتری قدیمی می تواند سودمند و تاثیرگذار باشد. خشکشویی ها می توانند یکی از کسب و کارهایی باشند که با استفاده از قدرت ارتباطی پیامک هم به مشتریان خود اضافه نمایند و هم در وفادار سازی مشتریانشان پیشرفت بزرگی داشته باشند.

اگر می خواهید که خشکشویی خود را به صورت حرفه ای اداره کنید باید بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهید. هنگامی که فردی چند تکه لباس را برای شستشو به خشکشویی شما می آورد، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه او را در فهرست دفترچه خود ثبت نمایید. با آماده شدن لباس ها و فرا رسیدن زمان تحویل، شما می توانید با ارسال یک اس ام اس با نام و نام خانوادگی مشتری به صورت خودکار از آنها بخواهید که برای تحویل گرفتن لباس های خود حضور پیدا کنند. این پیام کوتاه و کم هزینه می تواند نام شما را در بین دیگر خشکشویی ها زبانزد کند.

Application-of-SMS-system-for-laundry

 


 

برای جمع آوری شماره تلفن های مخاطبین باید با استفاده از تبلیغات میدانی و ایجاد خبرنامه پیامکی، از مشتریان بخواهید به عضویت خبرنامه پیامکی شما در بیایند. همچنین میتوانید با استفاده از بانک تلفن همراهی که سامانه پیام کوتاه در اختیار شما قرار میدهد به مخاطبین محدوده کاری خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

برای نمونه میتوانید اینگونه پیامک را ارسال نمایید:

تخفیف ویژه خشکشویی…..

با تحویل چهار پیراهن، پیراهن چهارم بصورت رایگان برای شما شستشو و خشک میشود.

Automatically-reply-to-received-SMS

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام کوتاه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام فرماید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171275620242146273184-18052;