پنل اس ام اس برای فرمانداری

4.4 از 5 (5 نظر)

کاربرد سامانه پیامک در فرمانداری ها

فرمانداری نیز مانند هر ارگان اداری دیگری برای دریافت رضایت کارمندان و مردم نیاز به ارتباطات و تعامل دارد. امروزه بیشتر ارگان‌ها و مراکز دولتی ازجمله فرمانداری برای ارتباط با مردم از سامانه پیامک فرمانداری استفاده می‌کنند. سامانه پیامک برای فرمانداری امکاناتی را فراهم می‌کند که باعث تسریع در پیشرفت کاری فرمانداری‌ها می‌شود. پنل اس ام اس فرمانداری در هزینه‌ها و وقت صرفه‌جویی کرده و در برقراری تعاملات و روابط کمک شایانی خواهدکرد.

از آنجایی که امروزه پیامک دسترس‌ترین روش ارتباطات است، سامانه پیامک ویژه فرمانداری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از طریق پیامک با مردم در ارتباط باشید. در ادامه کاربردهای سامانه پیامک برای فرمانداری را در ارتباط با مردم را بیان خواهیم کرد.

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-فرمانداری

 

ارسال پیامک از طرف فرمانداری به مردم

سامانه پیامک این قابلیت را دارد که در مناسبت‌های مختلف پیامک‌های انبوه تبریک و تسلیت به مردم ارسال کنید. همچنین می‌توانید برای دعوت مردم جهت حضور در مراسمات، پیامک‌های اطلاع‌رسانی به صورت انبوه ارسال کنید. از آنجایی که اکثریت افراد جامعه تلفن همراه دارند پس می‌توان این اطمینان را داد که روش ارسال پیامک انبوه در مقایسه با دیگر روش‌های اطلاع‌رسانی بازخورد مناسبتری خواهد داشت.

خط اختصاصی رایگان

سامانه پیامک در کنار سایر امکانات، خط اختصاصی رایگان نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. با استفاده از خط اختصاصی رایگان شما می‌توانید از مردم بخواهید که پیشنهادات و انتقادات خود را به سامانه پیامک فرمانداری، ارسال کنند. از آنجایی که عموم مردم  امکان ارسال پیامک را دارند، با استفاده از این روش به راحتی می‌توانید با مردم در ارتباط باشید.

در سامانه پیامک این امکان وجود دارد که به صورت خودکار بعد از دریافت پیامک از سمت مخاطب، پیامک با متن تعیین شده از طرف شما جهت تشکر به مخاطب ارسال شود.

برگزاری نظرسنجی و مسابقه

همه افراد از اینکه در تصمیم گیری‌های شهر خود سهیم باشند حس خوبی خواهند داشت. شاید در نگاه اول کار آسانی نباشد که بتوان نظر مردم را جویا شد و میزان رضایت و یا عدم رضایت مردم را در مورد مسائل مربوط به شهر بررسی و تحلیل کرد. اما این کار با استفاده از سامانه پیامک به آسانی اتفاق می‌افتد. در پنل اس ام اس ویژه فرمانداری، قابلیت برگزاری نظرسنجی و مسابقه وجود دارد.

با استفاده ازقابلیت نظرسنجی پنل اس ام اس می‌توان موضوعی را به نظرسنجی گذاشت و از مردم تقاضا کرد که در نظرسنجی شرکت کنند. از آنجایی که شرکت در نظرسنجی با استفاده از ارسال پیامک هزینه‌ای برای مردم نخواهد داشت مطمعنا با استقبال خوبی روبرو خواهد شد و اینکه مردم احساس می‌کنند که به نظر آنها اهمیت داده شده است، نقطه عطفی برای فرمانداری خواهد بود.

ارسال پیامک صوتی

از آنجایی که فرمانداری ارگانی معتبر و شناخته شده در بین افراد جامعه است، این امکان در پنل اس ام اس وجود دارد که از طریق ارسال پیامک صوتی با مردم در ارتباط باشید. با توجه به اینکه ارسال پیامک صوتی نسبت به پیامک متنی کمتر استفاده می شود، بیشتر ارگان های دولتی ترجیح می‌دهند که از ارسال پیامک صوتی استفاده کنند تا در ذهن افراد جامعه ماندگاری بیشتر داشته باشند.

 

تا اینجا مواردی از کاربرد سامانه پیامک برای ارتباط بین افراد جامعه و فرمانداری را بررسی کردیم. در ادامه به مزایای پنل اس ام اس برای ارتباط بین کارمندان فرمانداری خواهیم پرداخت.

ایجاد دفترچه تلفن

در پنل اس ام اس فرمانداری این امکان وجود دارد که شماره‌های کارمندان مربوط به هر بخش را به صورت جداگانه در دفترچه تلفن سامانه پیامک مختلف ذخیره کنید و هر زمان که نیاز بود فقط به دفترچه تلفن مورد نظر پیامک ارسال کنید. با استفاده از این قابلیت در هزینه و وقت صرفه‌جویی کرده و فقط به کارمندانی که مد نظر شما هستند پیامک ارسال می‌شود.

خط خدماتی رایگان

از آنجایی که معمولا پیامک‌هایی که فرمانداری‌ها ارسال می‌کنند جنبه اطلاع رسانی دارد و لازم است که حتما به دست مخاطب برسد و ممکن است بعضی از افراد پیامک‌های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌ باشند با استفاده از خط خدماتی رایگانی که سامانه پیامک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، می‌توانید پیامک های اطلاع رسانی خود را حتی به کسانی که پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند ارسال کنید.

تا اینجا کاربردهای مهم سامانه پیامک برای فرمانداری را به طور کامل بررسی کردیم. در ادامه موارد دیگری از کاربر سامانه پیام کوتاه برای فرمانداری را به صورت تیتروار شرح خواهیم داد.

ایجاد هماهنگی اداری بین اعضاء فرمانداری

  •  اطلاع رسانی جلسات کاری به همکاران فرمانداری
  •  اطلاع رسانی اخبار مربوط به فرمانداری به اعضا
  •  ارسال پیامهای تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  •  اطلاع رسانی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده، شرایط غیر مترقبه و . . .)
  •  هماهنگی با شوراها در زمینه امورساماندهی و مساعدت از طریق سامانه پیام کوتاه
  •  ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولین از طریق ارسال پیام کوتاه

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127172024-1255606567-32012;