کاربرد پیامک برای اصناف مربوط به مبل

4.25 از 5 (4 نظر)

کاربرد ارسال پیامک برای صنایع مبلمان و دکوراسیون

کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان می تواند رونق زیادی در بازار دیجیتال و بازاریابی های جدید برای این اصناف در پی داشته باشد از دیرباز استفاده از مبلمان و سرویس های پذیرایی همراه با تنوع شان یکی از انتخاب های اصلی هر فرد می باشد.

تاکنون انتخاب مبلمان بر اساس بازدید و انتخاب خریدار از بین گزینه های مختلف بوده است و تمام مشتریان تمایل دارند که خرید مبلمانشان با گزینه های متعددی مقایسه شود پس کاربرد پیامک برای صنف مبل فروشان کجا می تواند باشد ؟ مقاله پیش رو شما را در استفاده از اس ام اس جهت تبلیغ و ارتباط با مشتری راهنمایی می کند.

 

 

کاربرد-پیامک-در-صنف-مبل-مبلمان-دکوراسیون

 

تبلیغات توسط پنل پیامک :

شما برای رقابت نیاز دارید تا آدرستان به مشتری اطلاع داده شود. می تواند بر اساس ارسال انبوه صنفی و یا ارسال بر اساس شهر و کدپستی، آدرس مغازه و یا کارگاه خود را به مشتریان اطلاع دهید. تخفیفات ویژه، حراج های آخر سال و … را از طریق پیامک ارسال کنید.

حتی با کمک بانک اصناف مبلمان اداری خود را به مدیران معرفی نمایید. مبلمان تک و خاص خود  را به مزون ها و آتلیه ها ارائه دهید و بازار مشتریانتان را گسترش بدهید.

 

ارسال-اس-ام-اس

 


انواع-ارسال-پیامک-sms

ارتباط با مشتریان :

مشتری و وفاداری آن برای تمام اصناف حکم بقا و حیات همان صنف را دارد مبل فروشان می توانند ارسال سفارش مشتریان را توسط پیامک به ایشان اطلاع دهند. زمان و تاریخ تحویل و یا نحوه حمل بار توسط مشتری تایید شود. سطح مشتری مداری و خدمات پس از فروش را با استفاده از پیامک ارتقاع دهید. بسته به نوع مبلمان چوب و یا جنس پارچه، اصول نگهداری را برای خریدار پیامک نمایید. راهکارهای شست و شو را نیز می شود پیامکی به خریدار اطلاع داد.

اگر ارائه دهنده سرویس های سالانه هستید زمان بازدید و نتیجه گزارش را با پیامک اطلاع رسانی نمایید. نگرانی بابت عدم ارسال پیامک به شماره موبایل ها نداشته باشید. با استفاده از پنل اس ام اس محتوای خدماتی شما به مشتریانتان که منتظر دریافت اس ام اس شما هستند، ارسال خواهد شد.


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

لطفا برای بهرهمندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه شرکت پارس گرین ثبت نام نمایید.

ثبت-نام-پیامک-صوتی

کد BSC : 66375117127042024716771450-11924;