کاربرد پیامک برای فروشندگان موبایل

4 از 5 (3 نظر)

ارسال اس ام اس برای فروشندگان موبایل

 

فروشندگان موبایل و لوازم جانبی موبایل می توانند با ارسال پیامک درصدی از فروش خود را بالا ببرند. شما می توانید با دریافت شماره موبایل مشتریان خود در زمان مورد نیاز  به آن ها ارسال پیامک داشته باشید و آن ها را از تخفیف ها، محصولات جدید، ساعات کار فروشگاه و … با خبر سازید.

سامانه های متفاوتی برای ارسال پیامک، مناسب فروشندگان موبایل و لوازم جانبی تلفن همراه وجود دارد اما مهمترین ویژگی برای ارسال پیامک به مشتریان این فروشگاه بعد از پشتیبانی و کیفیت ارسال بالا ارسال به بلک لیست ها می باشد. به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند اصطلاحا بلک لیست گفته می شود.

نرم افزار پیامک سفید این قابلیت را به شما می دهد تا علاوه بر اطلاع رسانی سریع و کارکرد راحت آن بتوانید پیام های خود را به دست تمامی مشتریان برسانید حتی افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند. روش کار پیامک سفید به این صورت که شما شماره مشتری خود را در این نرم افزار وارد می کنید و همان ابتدا پیامی برای مخاطب شما می رود که عضو سامانه اطلاع رسانی فروشگاه شما شده است. سپس می توانید در هر زمانی که خواستید به مشتریان خود ارسال پیامک اطلاع رسانی اعم از تخفیف ها، محصولات جدید و … داشته باشید.

SMS-for-mobile-vendors

ارسال پیامک به مشتریان فروشگاه موبایل و خدمات جانبی

در اینجا اصطلاح “کمیت مهم نیست کیفیت مهم است” مدنظر می باشد. مهم این نیست تعداد ارسال بالایی دارید، مهم این است که بازار هدف خود را شناخته اید! پیامک تبلیغاتی در صورتی می تواند قدرتمند عمل کند که هدفمند باشد. یعنی شما ابتدا باید بازار هدف خود را شناسایی کرده و سپس اقدام به ارسال نمایید.

پنل اس ام اس، این امکان را به شما می دهد که با استفاده از روش های ارسال پیامک، تیر خود را به هدف بزنید!

فروشندگان موبایل و لوازم جانبی می توانند با ارسال اس ام اس تبلیغاتی فروش بیشتری داشته باشند. همچنین صاحبان این کسب و کار میتوانند با دریافت شماره موبایل مشتریان در مواقع مورد نیاز آنها را از تخفیفات ویژه، محصولات جدید، آدرس جدید فروشگاه، ساعات کاری و … مطلع سازند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273720241758463057-18632;