کمپین تبلیغاتی برای فروش بیشتر در عید نوروز

4 از 5 (3 نظر)

کمپین تبلیغاتی برای فروش بیشتر در سال نو

 

عید نوروز به عنوان یکی از جشن‌های باستانی ایرانی‌ها شناخته می‌شوند. عید نوروز یکی از استراتژی‌ترین روزهای سال برای بازاریابی، اجرای برنامه‌ تبلیغاتی و برگزاری کمپین به حساب می‌آید. حجم خرید قابل توجهی که هر ساله در عید نوروز و روزهای آخر سال رقم می‌خورد برندها را توجیه می‌کند که کمپین تبلیغاتی عید نوروز مخصوص به خود را راه‌اندازی کنند و سعی می‌کنند تا به بهترین شکل این موقعیت استفاده کنند و به اهداف بازاریابی خود برسند. 

How-send-SMS-Internet

 

انواع کمپین تبلیغاتی برای فروش بیشتر در عید نوروز

 - استفاده از کد تخفیف

قطعا یکی از دلایل مهم برای رجوع دوباره مشتری به سایت شما در زمان هایی مانند عید نوروز، تخفیفی است که بر روی محصولات خود می گذارید. با در نظر گرفتن کد تخفیف با درصدی قابل توجه، می توانید به فروش بالا و قابل توجه ای برسید.

 

 - استفاده از شبکه های اجتماعی

در حال حاضر، قدرتمندترین رسانه های تبلیغاتی، شبکه های اجتماعی هستند. اگر به کارهای روزمره خود دقت کنید متوجه می شوید که ساعت های زیادی در روز را در شبکه های اجتماعی می گذرانید و بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را از پیج های اینستاگرامی خرید می کنید. (بر طبق آمار خانم ها بیشترین میزان جستجو و خرید را در اینستاگرام دارند.)

اما برای فروش بیشتر در کمپین تبلیغاتی نوروز، شما نیاز به طراحی پست و یا استوری های خلاقانه دارید. اگر در ظاهر پیج و نوع اطلاع‌رسانی متفاوت عمل کنید، قطعا بازخورد خوبی خواهید گرفت. برای مثال از دو الی چهار هفته قبل از عید کمپین خود را در شبکه های اجتماعی شروع کنید.

 

 - بازاریابی پیامکی

حتی می توانید پیش از آغاز رسمی کمپین تبلیغاتی خود، به صورت امتحانی به چند مشتری پیامک بفرستید و بازخورد را بسنجید. زمان بندی مناسب داشته باشید. آمارها نشان می دهند که ساعت ۴-۶ عصر بیشترین بازخورد را در بازاریابی پیامکی و تبلیغات دارد. البته این نکته را توجه کنید که باتوجه به شخصیت و نوع مشتری ای که دارید باید پیامک بفرستید. مثلا ارسال پیامک به مخاطبان مراکز زیبایی با ارسال پیامک به مخاطبان موسساتی مانند تئاتر و کنسرت فرق دارد.

در متن پیامکی خود اگه تمرکز اصلی تان بر روی شبکه های اجتماعی یا وب سایت است، لینک اینستاگرام یا سایت خود را بگذارید تا مستقیما با کلیک بر روی لینک به صفحه شما در اینستاگرام بروند. برای اینکار از کوتاه ساز لینک استفاده کنید، تا متن پیامکتان کوتاه شود.

 

 - ایمیل مارکتینگ

یکی از روش های قدیمی اما همچنان قابل استفاده، ایمیل مارکتینگ است. اگرچه برخی افراد یا سازمان ها علاقه ای به بررسی ایمیل های خود ندارند اما باید بپذیریم که اگر ایمیل را شخصی سازی کنیم و مناسب با فرد تحویل گیرنده محتوای تصویری و متنی آن را طراحی کنیم، قطعاً برای گیرنده جذاب خواهد بود و مشتری مورد هدف را خواهد گرفت.

برای هر دسته از مشتریان هدف، زمان بندی در نظر داشته باشید. مثلا ادارات و شرکت ها را در ساعات اولیه روز که زمان بررسی ایمیل های شان است، بفرستید.

 

 - تهیه ویدیوی تبلیغاتی ویژه نوروز

یکی از بهترین فعالیت هایی که می توانید برای عید نوروز انجام دهید، تهیه ویدیوی تبلیغاتی ویژه نوروز است. این ویدیو متناسب با کسب و کار شما می تواند محتوایی متفاوت داشته باشد. مثلا در سناریو نویسی این فیلم، هدف خود را هم معرفی کمپین تبلیغاتی عید نوروز قرار دهید و هم تلاش کنید برند خود را به افرادی که آشنا با فعالیت های شما نیستند، معرفی کنید.

ترند روز دنیای بازاریابی در حال حاضر در دست محتوای ویدیویی است و اگر شما از این مورد برای تبلیغاتتان به خصوص در شبکه های اجتماعی استفاده کنید می توانید مشتری های زیادی از قشرهای مختلف داشته باشید و به فروش بیشتر برسید.

 

 - تبلیغات شهری و محیطی

روزانه وقتی که در شهر تردد می کنید، چقدر تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری را می بینید و به آن ها توجه می کنید؟ آیا اگر این بیلبوردها طراحی جذاب و شعارهای جالب داشته باشند، کنجکاو نمی شوید تا بررسی کنید درباره‎ی چه حرف می زنند؟

واقعیت این است که تبلیغات محیطی در جذب مشتری تاثیر بسیاری دارند. اگر روی کمپین تبلیغاتی عید نوروز خود سرمایه گذاری بالایی دارید، حتما از تبلیغات محیطی استفاده کنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127552024-1816560653-18528;